V
vierailija
Vieras
Setis haluaa olla yksin kukkona tunkiollaNo on sulla toiveet.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Setis haluaa olla yksin kukkona tunkiollaNo on sulla toiveet.
Tässäpä onnistui osumaan, ja vielä Hesassa:
![]()
Metsästäjä ampui itseään jalkaan
Asian selvittämiseen osallistui lukuisia poliisipartioita.www.is.fi
Voihan sitä virittää jonkun muovipäällysteisen verkon ruokinnalle, ettei varis-/harakkaparvi vie kaikkia eväitä.Kyllä meijjän mummi maalla käski sedän käyvvä ampumassa jonkun ilkeen isomman linnun, kun se kiusas alituiseen pikkulintuja ja rohmus niiden eväät, eivät pikkuset uskaltaneet mennä syömään. Mummi oli tarkka siitä että pikkulinnut voi hyvin ja tulee ruokittua kunnolla.
Ihan selvin päin mummi oli kun käsitöidensä lomasta poikaansa käskytti.
Kerrasta osu.
Kissan kanssa katsottiin ikkunasta.
Ja rikollisia jos ammuttu lintu oli rauhoitettu. Kuten sanoin aiemmin, ette te metsästäjät juurikaan tunnista lintuja lajilleenahaa, sunki mummi ja setä on hupilahtarei
Hyvinhän nuo hupilahtaajat on sinuakin onnistuneet huijaamaan@setis osoittautui tiukan linjan lintumieheksi. Minä en itse metsästä, mutta sen verran on tullut touhuttua noiden riistamiesten kanssa, että voin sanoa aika suuren osan olevan luontoihmisiä ja tekevän enemmän luonnon monimuotoisuuden eteen kuin yksikään syliin tunkeva feissari.
Mutta sitten takaisin aiheeseen
sihteeri
ja sihteeri
Valo houkuttelee sen. ltse ajoin eräänä syksynä pimeällä kylätiellä pitkät päällä, niin lehtokurppa hyppäsi ojasta keskelle tietä ja pysähtyi siihen. Kävin siirtämässä sivu sen ja jatkoin matkaa.Ihan rauhallisella ajolla iltahämärässä. En tiedä, mikä sai kurpan erehtymään väärälle reitille.
Oletko varma, että itse olet syytön.
Ihmettelen vain kuinka se meni omia aikojaan sinne jäähdyttimeen.
Se pahvi pitäisi laittaa nimenomaan ajovalojen eteen, mikä ei oo kovin viisasta pimeän aikaanAlakooma laittaa syksyisin pörriäisille pesimis paikkoja. Ja auton keullaan pahvi, ettei kurpat pääse sinne lopettamaan itseään
Setis haluaa ainoastaan laittaa metsästysrikolliset kaltereiden taakseSetis haluaa olla yksin kukkona tunkiolla
Voi ei, 500.000 on hurrja määräHupilahtaajarikollisia on jotain 500k
Olisit vaan reilusti laittanut lirkkutipun kuvan, jotta oppisimme sen tunnistamaan. Ääni varmaankin on lirkuttelua?
![]()
Tämä musiikki tuo mieleen Setiksen lirkkutipujahdissa?
Omisi voinut juu.Voihan sitä virittää jonkun muovipäällysteisen verkon ruokinnalle, ettei varis-/harakkaparvi vie kaikkia eväitä.
Minulla peurat söisivät kaiken, ellen suojaisi ruokintoja.
Siis onko se suurikin rikos ampua kuollut varis pois savupiippua tukkimasta?Josko ilmeiset metsästysrikolliset @diogenes57 tai @krut ovat olleet siellä lahtaamassa. Osuisivatpa toisiinsa samaan aikaan teerinä tms. niin päästäisiin heistäkin metsästysrikollisista eroon
siihen kalamiehet vielä päälle, nehän tunnetusti salakalastaa ja ruukaa panna ala-mittaset reppuun vaikka ne pitäs laskea takas veteenVoi ei, 500.000 on hurrja määrä
Pitäisi siis rakentaa iso vankila jokaiseen Suomen kuntaan![]()
Siis onko se suurikin rikos ampua kuollut varis pois savupiippua tukkimasta?
Jos näin on, niin olkoon sitten.
Voep ollahii, mut mä en oo koittannukkan. Mut kerran mä ammuin molemmilla piipuilla yhden vareksen. Se oli änkenny kasvihuoneen piippuun ja mä täräytin sinne alapuolelta hiukka rerveisiä Vihtavuoresta. Johan lens vares sen viimesen lentonsa.
Äläs nyt yritä omia itsellesi, se oli @m1es joka aloitti kurppa-aiheenTässä ketjussa lemuaa vahvasti testosteroni.
Vanha kurppa heittoni jossain ketjussa kai sai aikaan tämän keskustelun.
Kovin on metsienmies-painotteiseksi äitynyt tämän palstan ajatusten vaihto.
Ensinkin, en oleikinä metsästänyt, toiseksi, kun se otus putosi maahan, tutkin kyllä, mikä oli miehiään.Siinä se taas nähtiin, etteivät metsästäjät tunnista juuri mitään ampumiaan lintulajeja
Varis ei änkeä itseään savupiippuihin!, se on ollut naakka, kolopesijä, varis ei sellainen ole. Pohjois Pohjanmaalla se on tiettynä aikana rauhoitettu ja pesimäaikana kaikkialla Suomessa kuten ihan jokainen lintulaji.
Tarina muuttui nopeaanEnsinkin, en oleikinä metsästänyt, toiseksi, kun se otus putosi maahan, tutkin kyllä, mikä oli miehiään.
Sitä en tiedä, miten tuo piippuun oli joutunut, mutta vares mikä vares.
Ja vielä päätellen sen kuivuudesta, oli ollut piipussa koko talven.
Tarina muuttui nopeaan
Ensin olit metsästäjä, koska sinulla oli haulikko ja tyhjensit molemmat piiput lintuun.
Nyt se olikin kuollut jo aikoja sitten siihen rööriin, ja ihan itsestään…![]()
No ketkä muut sitä tarvitsee Suomessa? Nokikolarit näköjäänei kaikki haulikon omistajat ole mettämiehiä
ranskassa haulikko ei ole ase vaan maataloustyökalu
ranskikset hävittää niillä vahinkoeläimiä maatiloiltaanNo ketkä muut sitä tarvitsee Suomessa? Nokikolarit näköjään
Mikä työkalu se on Ranskassa?
noussu vissiin hattuun kun saanu nuorempaa filippiinopesääSetikseellä kiehuu nyt testot yli, kukkoilee siihen malliin muille miehille.