Hikikirjasto:Kotipihan linnut. Kesy lirkkutipu on veikeä lemmikki, joka oikein pidettynä antaa paljon isännälleen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja setis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minä erotan diagonaalin teerestä ja uskon myös lajitoverin tekevän samoin

muutoinkin noudata lakia ja asetusta mehtyyhommissa

Ei teistä linnustajista kukaan noudata lakia. Ammutte hämärässä ja pimeässä ääntä kohti lajeja tunnistamatta. Tiedän ja tunnen rikoksenne. Ettekä te muutenkaan tunne montakaan lajia ulkonäöltä...

jos ampuu kakspiippusella haulikolla kummallaki piipulla samalla nostolla kaks lehtokurppaa niin pääsee jäseneksi lehtokurppaveljeskuntaan

tyyppi ei tiiä näemmä metästyksestä yhtikäs mitään

luulo ei oo tiedon väärtti
Tieto on kaiken väärtti. Rikollisia ootte lähes kaikki. Suurin rikollisjoukko harrastusporukoissa nahkaliiviläisten jälkeen.

Teikäläisiä, varsinkin rikollislinnustajia oon ylpeänä ollut käräyttämässä lukuisista mehtästysrikoksistanne merivartiostolle ja poliisille 😎👍

Sairasta lintujen massateurastusta harrastat

Ampukaa te hupilahtaajat mieluummin toisianne lahtauskiimoissanne. Ja niinhän te teettekin kännipäissänne, ne kaikki toistenne ”vahinkoampumiset” ovat ilosanomia meille kaikille eläinten ystäville
Kyllä meijjän mummi maalla käski sedän käyvvä ampumassa jonkun ilkeen isomman linnun, kun se kiusas alituiseen pikkulintuja ja rohmus niiden eväät, eivät pikkuset uskaltaneet mennä syömään.😬 Mummi oli tarkka siitä että pikkulinnut voi hyvin ja tulee ruokittua kunnolla.

Ihan selvin päin mummi oli kun käsitöidensä lomasta poikaansa käskytti.
Kerrasta osu.
Kissan kanssa katsottiin ikkunasta.

Kyllä meijjän mummi maalla käski sedän käyvvä ampumassa jonkun ilkeen isomman linnun, kun se kiusas alituiseen pikkulintuja ja rohmus niiden eväät, eivät pikkuset uskaltaneet mennä syömään.😬 Mummi oli tarkka siitä että pikkulinnut voi hyvin ja tulee ruokittua kunnolla.

Ihan selvin päin mummi oli kun käsitöidensä lomasta poikaansa käskytti.
Kerrasta osu.
Kissan kanssa katsottiin ikkunasta.
ahaa, sunki mummi ja setä on hupilahtarei

• Tykkää
Reactions: Lispetti
@setis osoittautui tiukan linjan lintumieheksi. Minä en itse metsästä, mutta sen verran on tullut touhuttua noiden riistamiesten kanssa, että voin sanoa aika suuren osan olevan luontoihmisiä ja tekevän enemmän luonnon monimuotoisuuden eteen kuin yksikään syliin tunkeva feissari.

Mutta sitten takaisin aiheeseen

sihteeri
5ebd2cf367d4a_ax0a3yfmq4441__700.jpg

beautiful-unique-birds-10-5ebd2fd2ccd1e__700.jpg

ja sihteeri
Choi-Byul-I-Office-Lady-2.jpg

Eyelash-Extensions-for-Asian-Monolid-Eyes.jpg

Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Salee kurvaili kaistalta toiselle, että sai linnun lopulta ”haaviin”!
Oli tuo oikeastikin hieman yllättävää, koska lehtokurppa lentelee aika suoraviivaisesti ylempänä. Mutta olen minä eläinten takia kurvaillut, väistellyt paitsi hirviä ja kauriita myös lintuja, siilejä, käärmeitä ja sammakoita...
Kerran siellä sinun kotikulmillasi oli pakukuski tulla sisään takaluukusta kun tein aika äkkinäisen jarrutuksen tiellä sekoilevan oravan takia. Ei siis ollut "kiinanorava", sen olisin poiminut mukaan.

• Tykkää
Reactions: setis ja Lispetti
Oli tuo oikeastikin hieman yllättävää, koska lehtokurppa lentelee aika suoraviivaisesti ylempänä. Mutta olen minä eläinten takia kurvaillut, väistellyt paitsi hirviä ja kauriita myös lintuja, siilejä, käärmeitä ja sammakoita...
Kerran siellä sinun kotikulmillasi oli pakukuski tulla sisään takaluukusta kun tein aika äkkinäisen jarrutuksen tiellä sekoilevan oravan takia. Ei siis ollut "kiinanorava", sen olisin poiminut mukaan.
Täällä tosiaan on jos jonkinlaista ötökkää vaikka tsadissa ollaankin.

Eilen ISO (😦) kettu nojaili lumikinokseen kuin joku Euroopan omistaja. Siinä kyttäs eikä tehnyt elettäkään että olisi lähtenyt hatkaan. Tosi läheltä sai kävellä ohi. Oli kyllä repolaisella hiiskatin upea paksu häntä!

• Tykkää
Reactions: m1es

Yhteistyössä