Onhan tuon upean tipun bongaaminen taivaallisen koukuttavaa 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olisit vaan reilusti laittanut lirkkutipun kuvan, jotta oppisimme sen tunnistamaan. Ääni varmaankin on lirkuttelua?Onhan tuon upean tipun bongaaminen taivaallisen koukuttavaa
Ei ole onnistunut tällä iPadilla kuvien liittäminen, mutta kiitti suurennoksesta.Olisit vaan reilusti laittanut lirkkutipun kuvan, jotta oppisimme sen tunnistamaan. Ääni varmaankin on lirkuttelua?
Tämä musiikki tuo mieleen Setiksen lirkkutipujahdissa?
Munahaukka.positiivisia lintuaiheisia nimityksiä naisista kuultuna nuorten miesten käyttäminä
-kottarainen
-riekko
negatiivisena ainaskin
-haahka
-kotka
muita + tai - merkkisiä
onko miehistä muita kuin kukko?
Ja kalapuolelta löytyy vastaavasti ”kullihai” naisesta sanottuna.Munahaukka.
Miehestä en keksi.
Syysripulin aikaan.Iines on Akulle pulu.
Nais-ja miesoletettujen sotkuisista ja rasvaisista hiuksista voi sanoa että ne ovat kuin petolinnun perse
Erittäin osuva nimitysIsäni kutsui Väisäskän Riittaa aina pyryharakaksi kun katsottiin kymppitonnia!
Eräs vakiokalapaikoistani on sellainen, että alkukesällä lehtokurpan ylilentoja voisi tosiaan käyttää kellona...Lehtokurppaa näkee arkana lintuna äärimmäisen harvoin noin läheltä kuin m1ehen kuvassa, mutta ehkä kaikki meistä ovat nähneet kevät- ja kesätaivaalla hämärän aikaan lentävän raskastekoisen linnun joka kuulostaa sammakolta äännellessään soidinlennollaan lähes kellontarkasti ja samaa vakiokierrosta aina tehdessään.
Ääni on sellainen jotakuinkin ”tsi-tsi kurr- kurr”
Lehtokurppaa näkee arkana lintuna äärimmäisen harvoin noin läheltä kuin m1ehen kuvassa, mutta ehkä kaikki meistä ovat nähneet kevät- ja kesätaivaalla hämärän aikaan lentävän raskastekoisen linnun joka kuulostaa sammakolta äännellessään soidinlennollaan lähes kellontarkasti ja samaa vakiokierrosta aina tehdessään.
Ääni on sellainen jotakuinkin ”tsi-tsi kurr- kurr”
Voe tokkinsa, et sitten oo yhtäkän munahaukkaa siellä pongannut.meikän lintulaudalta oon pongannu taikinahavukan ja punahuulisorsan
vissiin liian laihat eväätVoe tokkinsa, et sitten oo yhtäkän munahaukkaa siellä pongannut.
Kyllähän niitä joskus tossa pyäri rääkkymässä, mut mä oti kakspiippusen Baikalin, nin johan rauhottuvissiin liian laihat eväät
millä oot saanut munahaukan käymään?
Voep ollahii, mut mä en oo koittannukkan. Mut kerran mä ammuin molemmilla piipuilla yhden vareksen. Se oli änkenny kasvihuoneen piippuun ja mä täräytin sinne alapuolelta hiukka rerveisiä Vihtavuoresta. Johan lens vares sen viimesen lentonsa.jos ampuu kakspiippusella haulikolla kummallaki piipulla samalla nostolla kaks lehtokurppaa niin pääsee jäseneksi lehtokurppaveljeskuntaan
Setiksellä on jopa ns. kosketuspinna lajiin.Eräs vakiokalapaikoistani on sellainen, että alkukesällä lehtokurpan ylilentoja voisi tosiaan käyttää kellona...
Sairasta lintujen massateurastusta harrastatjos ampuu kakspiippusella haulikolla kummallaki piipulla samalla nostolla kaks lehtokurppaa niin pääsee jäseneksi lehtokurppaveljeskuntaan