hiivatulehdus+raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä käytin gyno-daktarinia, tosin lääkärin määräyksestä.
siinä pakkauksessa lukee että raskauden aikana pitäis neuvotella lääkärin kanssa käytöstä, apteekista löytyy kyllä muitakin joita voi huoletta käyttää raskaanakin..

Mulla on, ihan canesten kombi paketin ostin ja hyvin toimii. Siinä luki, että ei ole aiheutunut ongelmia raskaanaolevillekaan. Tietenkin jos aina haluaa kaiken varmistaa ja vakuuttelua, niin sit lääkäriin. Mut ei toi kerta hiivalääke nyt voi sen kummempi olla kun se lasi punkkua, pullo siideria, tupakka ym. muita terveellisiä aineita raskauden aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja jipe:
canestenia olen käyttänyt lukemattomat kerrat raskaana ollessa. ilman asetinta.

vielä lisäys, että apteekissa eivät saa ilmeisesti suositella mitään näistä lääkkeistä raskaana oleville, mutta neuvolasta ja lääkäristä olen itse saanut ohjeet käyttää tätä valmistetta raskaana ollessa.

canestenia olen käyttänyt lukemattomat kerrat raskaana ollessa. ilman asetinta.

vielä lisäys, että apteekissa eivät saa ilmeisesti suositella mitään näistä lääkkeistä raskaana oleville, mutta neuvolasta ja lääkäristä olen itse saanut ohjeet käyttää tätä valmistetta raskaana ollessa.

kannattee muuten lisäksi (sen emätinpuikon lisäksi) ostaa voide, jota käyttää ohjeen mukaisen ajan, varmemmin lähtee näillä yhdistelmillä.