?
?
Vieras
Oletteko joutuneet raskauden aikana syömään allergialääkettä? Saako apteekista jotain raskaana olevalle sopivaa lääkettä vai pitääkö käydä lääkärin kautta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PipetiPoo:Mun tuttu on synnytyslääkäri ja hänen "luvallaan" otin puolikkaan zyrtecin aina silloin kun oli pakko. Kysyin tk:kin mutta siellä ne vain jaami asiaa viikkokaupalla joten lopulta kysyin tuolta tutulta. Ilmeisesti sain hyvää siedätyshoitoa raskauden aikana koska tänä keväänä/kesänä oon ottanu allergialääkkeen vain pari kertaa. Tai sitten imetys jotenkin suojaa. =)
Alkuperäinen kirjoittaja k:Kyllä se pitä lekurin kautta mennä. Itse sain luvan ottaa Heinixiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja PipetiPoo:Mun tuttu on synnytyslääkäri ja hänen "luvallaan" otin puolikkaan zyrtecin aina silloin kun oli pakko. Kysyin tk:kin mutta siellä ne vain jaami asiaa viikkokaupalla joten lopulta kysyin tuolta tutulta. Ilmeisesti sain hyvää siedätyshoitoa raskauden aikana koska tänä keväänä/kesänä oon ottanu allergialääkkeen vain pari kertaa. Tai sitten imetys jotenkin suojaa. =)
Multa kiellettiin toi zyrtex totaalisesti. Benadryliä kaski ottaa.