Hiivatulehdus ja nännipihan tummuminen raskauden alussa?? =)

ELi kuinka monella on ollut hiivatulehdus? Tuliko ennen kuin plussasitte vai ihan alussa raskautta? :)

Entä tummuuko kaikilla odottajilla nännipihat? Missä vaiheessa raskautta? :)

Siinäpä muutama kysymys, kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan!!

Onnellisia odotuksia toivon kaikille! :heart:
 
En tiedä tummuuko kaikilla, mutta monilla =) Itselläni tummui ensimmäisessä raskaudessa jo ennen plussatestiä, tällä kierroksella vasta nyt rv 25.

Alkuraskauden ultrassa lääkäri totesi hiivatulehduksen, joka oli omasta mielestäni oireeton.
 
Mulla nännipihat tummui jo aika alussa, myös esikoista odottaessa. Ekalta en kärsinyt hiivoista mutta nyt on ollut jo kolme |O Lääkäri sanoi että joillakin raskausaikana hiivatulehduksia on paljonkin ja sanoi ettei niistä tarvitse huolestua..

Dacapo ja itikka 17+6
 
Kysymyksistä:

Nännipihat tais alkaa tummumaan joskus aika alussa, noin rv 10. Ja tummuneet siitä vain lisää nyt loppua kohden. Hiiva oli jo ennen plussatestiä, sen tiimoilta uskalsinkin toivoa plussaa. Sen jälkeen ei ole ollut, nyt jo rv 41+4. |O
 
Mulla nännipihat on tummuneet muistaakseni vasta puolenvälin jälkeen. Muistan kun alkuraskaudessa "panikoin" kun luin että melkein kaikilla muilla heti alussa tummeni, ja mulla ei :D Hiivatulehdusta mulla ei oo ainakaan huomattu koko raskausaikana, ja toivottavasti ei tuukkaan enää. Nyt rv 34+2.
 

Yhteistyössä