Hiirivauva vei tutin :)

• Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti
myymä
Nyt on vihdoinkin meillä koittanut päivä, ettei tuttia enää tarvita. Päiväkodissa tekivät aloitteen ja sanoivat vain yksi päivä ettei tyttö ole syönyt tuttia kahtena päivänä päiväunilla. Olin ihan äimänkäkenä, koska oli toooooosi riippuvainen siitä unilla. Laitettiin sitten kotona piiloon ja selitettiin, että hiirivauva vei. Kun tyttö sitten kysyi tuttia, niin leikkasimme tuttia rikki ja annoimme tytölle. Tyttö sanoi "RIKKI" kauhuissaan. Selitettiin sitten, että hiirivauva kävi haukkaamassa. Tyttö vei tutin roskiin ja sinne jäi. Nyt on kaksi yötä takana ilman tuttia! Olen NIIN iloinen että se kävi näin helposti! Taisi olla kovempi paikka äidille kun tytölle. Tyttö siis 1v 9kk.

Näin meillä! :)

Onnea, se onkin ihana tunne jos kaikki mene hyvin kun luopuu tutista.
meilläkin kun poika oli vajaa 2v kerättiin kaikki tutit pussiin ja poika vei lintuvauvoille puuhun roikkumaan, ja kaikki meni hyvin ja olin itsekkin todella positiivisesti yllättynyt kun muutoin meilläkin poika oli todella tutin perään.
Onneksi ei kaipaillut tuttia ja sitä ei ole meilläkään enää tarvittu =o)

Meillä toimi tutin leikkaaminen. leikkasin pienen palan pois tutista ja se ei enää kelvannut lapselle.Pienet itkut pääsi kun tutti oli rikki. Viikon tuttia kaivattiin ja se oli muistissa mutta muuten meillä meni asia helposti. Ikää hänellä oli vajaa 1,5 v

Voi ajatuskin tuttivieroitukssesta saa hien päälle. Meidän neiti on kans 1v 9kk ja olis KORKEA aika saada tutit poies. Sillä on parhaimmillaan kolme tuttia kun menee nukkumaan..... Tuo tutin leikkaaminen rikki kuulostaa oikein oivalta keinolta =)

Meillä jäi tutti pois n. 1v5kk iässä yllättävän helposti. Kahtena iltana ja kaksille päikkäreille mennessä neiti höpötteli ja jossain vaiheessa sit jo itkikin, mut sitten loppui. :eek: Kolmantena iltana vielä nukahtaminen kesti tunnin, mut tapahtui ilman huutoa. :D Olen tyytyväinen et silloin jätettiin tutti pois... Tyttö sanoo kaikkia tuttia syöviä vauvoiksi, vaikka lapsi ois ihan selkeesti vanhempi... :D :whistle:

Yhteistyössä