hiipunut seksielämä ja kumppanista vieraantuminen

• Viestiketjun aloittaja seksitöntä
  • Ensimmäinen viesti
seksitöntä
vinkkejä millä saa hiljaisen seksielämän taas eloon? Seksiä ei oo taaskaan ollut yli 2kuukauteen.. Minä oon tässä ehdotellut mutta ei vissiin miestä kiinnostakaan..

Meillä syntyi lapsi ja taloa ruvettiin samaan aikaan rakentamaan, sillon meni 1,5v täysin ilman seksiä. Sen jälkeen ollaan menty tuota 2kk välein tahtia, ei kivaa.. ennen tuota kaikkea seksiä oli melkeen joka toinen päivä..
Lapset 8v ja pian 3v. Talo ollu valmis vajaa vuoden tosin piha täysin tekemättä..

kaikki menny perseelleen ei seksiä, ei mitään läheisyyttä tai kosketuksia ja keskustellaan vaan pakolliset jutut, mitä kaupasta, koska menet töihin jne..

ja nyt tietty miestä ei kiinnosta muut ku pihahommat... kiva kesä tulee(not).. :/

mä70
vinkkejä en osaa antaa,kun meillä sanakaltainen tilanne..kohta taas pari kk ilman seksiä..Mut kyl tää masentaa,joka päivä mä kelaa tätä meijän avioliittoa.Miestä ei kiinnosta mikään,mikä liittyy muhun.Ei koske, ei paljoo puhu mulle,vaan pakolliset jutut,välillä menee monta päivää ettei sano kun muutaman sanan.Laskin et tän vuoden saldo taitaa olla 7 vieressä nukuttua yötä ja oisko 3-4 rakastelukertaa..Meillä tulee kesällä 17 avioliittovuotta täyteen ja tän tyylistä tää on ollu jo pitkään.Mies vetäytyy omiin oloihinsa,töitten jälkeen nukkumaan,tekee jotain siin illan aikana,menee ajoissa nukkuu,eli ei käy missään,ehkä joskus lenkillä ja kuntosalilla.Tiedän ettei petä,on kai vaan niin haluton,kun vaan mies voi olla.Ja mä kärsin ihan kamalasti,mä oon niin yksinäinen tässä avioliitossa kun vaan ihminen voi olla.Vuosikaudet mä toivoin ja puhuin toiveistani,että haluaisin enemmän läheisyyttä,et edes joskun tulis mun viereen,edes joskun hipasis mua..Aina sana vastaus;no kun hän ei oo sen tyylinen että kaipais mitää ylimäärästä jne..Niin,mut mä kaipaisin.No,en mä enää jaksa toivoo mitään.Vieraisiin mä en lähtis koskaan,ei mua houkuta ketkään toiset,tota mä vaan haluaisin rakastaa-jos se antais.Mä oon tosi pettyny ja surullinen.

Hmmh...meillä tulee kohta puoli vuotta täyteen ilman seksiä. Mies ei muutenkaan ole hirveän aktiivinen, koska stressi ja selkäkivut vie helposti henkiset halut, mutta nyt on sitten vielä miehen sairastuminen venyttänyt meidän petipuuhat näinkin pitkään..
Mutta, mies pussaa, silittelee, sanoo kivoja juttuja (kuten kehuu lapselle miten kauniilta äiti näyttää) ja osoittaa kiinnostusta mun asioihin, haluaa viettää aikaa kanssani ja kainaloon pääsee aina. Jos nämä asiat katoisivat, sitten olisin jo todella huolissani..
Meidän suhde on kaikin puolin muuten kunnossa, joten olen päättänyt olla onnellinen vaikka ilman seksiä. Tosin uskon että tämä on vain yksi vaihe elämässämme, ei voi tietää mikä on miehen terveys ja halukkuus kun ruuhkavuodet ovat ohi.

Mitään vippaskonstia tuskin ap:n miehen haluihin on..pitäisi vain saada selvitettyä mahdolliset syyt, voiko niihin vaikuttaa

"höpsis"
eihän se tosiaan ole riittävä peruste, että ku mä vaan olen tämmönen - miksi se hänen tämmöisyytensä olisi tärkeämpää kuin sinun tuommoisuutesi. Samalla perusteella voit mennä ilmoittamaan, että kun minä nyt vaan olen tämmöinen, niin paas hellien apina.

Saati sitten kun väite on selvästi puppua, jos kerran aiemmin on viitsinyt joka toinen päivä.

"aapee"
Jäi viime kesästäkin niin hyvin mieleen kun tuli sellainen harvinainen tapaus että saatiin olla kokopäivän ilman lapsia. No mies tokas heti ku lapset oli lähtenyt kummien kanssa eläinpuistoon että nyt otetaan pensselit käteen ja mennään maalaaman. No siinäpä sitten hukattiin koko päivä maalaamiseen kun olis voinut edes vähän hoitaa sitä parisuhdettakin, edes yks pikainen pano.. mut ei..

[QUOTE="aapee";26104499]Jäi viime kesästäkin niin hyvin mieleen kun tuli sellainen harvinainen tapaus että saatiin olla kokopäivän ilman lapsia. No mies tokas heti ku lapset oli lähtenyt kummien kanssa eläinpuistoon että nyt otetaan pensselit käteen ja mennään maalaaman. No siinäpä sitten hukattiin koko päivä maalaamiseen kun olis voinut edes vähän hoitaa sitä parisuhdettakin, edes yks pikainen pano.. mut ei..[/QUOTE] Kai sä ehdotit miehelle, että ensin seksiä kiitos,ennenkun alat mitään pensselöimään? :)

mä70
ap:lle,mun mies on kans just tollanen,mieluummin mennään tekee pihahommia kun edes pikapanoja..Lapset menee joskus yökylään ja ois kiva olla kahdestaan,lämmitetään sauna ja kas,siellähän mä oon yksin,ei se tuu mun kanssa edes saunaan,ja kaiken kruunaa se,että se menee tonne toiseen huoneeseen nukkuu..Siinä ei tartte paljoo arvailla,että oliko sillä sänkyhommat mielessä.Mä oon vuosien varrella saanut eräätkin pakit,siinä kyllä itsetunto kärsii jos jossakin.Ja tähän sivu kommenttina et mua on aina kehuttu kauniiksi ihmiseksi ja niin mieskin kehui silloin aikoinaan,että ei se siitä pitäis olla kiinni..itsetunto on kyllä niin pohjalukemissa kun vaan voi olla,jos se nyt koskaan on ollukkaan hyvä.

Yhteistyössä