Hiipivä paniikki!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölmöläinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hölmöläinen

Vieras
Siis,meille on tulos vauva toukokuun puolvälissä ja nyt alan stressaamaan tekemättömistä töistä,mitä pitäis tehdä ennen kuin vaavi tulee ja siis toinen lapsi kyseessä.Pitäis pestä vaunujen irtoavat kankaat,viedä kaikki matot pesulaan,ikkunat tarttis pestä,kukkamullat vaihtaa,laittaa pinnasänky valmiiks jne.Tuntuu et hommat kaatuu mun päälle kaikki!!Onko muita stressaajia paikalla?

Toukokuun puoliväliin on kyllä aikaa, ehdit ihan hyvin tehdä kaikki nuo hommat. Tee joku aikatalulu/suunnitelma missä tahdissa hommat teet, se helpottaa jo vähän.

miksi. tarkistaako se vauva tullessaan onko kukista mullat vaihdettu jne. ? ei niitä joka kevät tarvi vaihtaa ja matot vie ja hakee nopsaan ( jopa mies ) sieltä pesulasta. otat ikkunan kerrallaan aina kun sää sallii ja olet stressaamatta :) . anteeksi että vastasin...en ole stressaaja enkä ( toivottavasti ) ole raskaanakaan. ei kaiken tarvi olla tip top.

Miksi kaikki pitää tehdä ennen kun vauva syntyy?

Elämä ja arki jatkuu sen jälkeenkin, ja esim. ikkunoiden peseminen ja kukkamultien vaihto sujuu vaikka talossa onkin vauva.

No sit teet ja jos et kaikkii kerkii tehä ni jatka niit sit vauvan syntymän jälkeenn... yksinkertaista. En käsitä ku täytyy panikoida tollasist asioist.

Alkuperäinen kirjoittaja hölmöläinen:
Siis,meille on tulos vauva toukokuun puolvälissä ja nyt alan stressaamaan tekemättömistä töistä,mitä pitäis tehdä ennen kuin vaavi tulee ja siis toinen lapsi kyseessä.Pitäis pestä vaunujen irtoavat kankaat,viedä kaikki matot pesulaan,ikkunat tarttis pestä,kukkamullat vaihtaa,laittaa pinnasänky valmiiks jne.Tuntuu et hommat kaatuu mun päälle kaikki!!Onko muita stressaajia paikalla?

Josko sulla iski pesänrakennusvietti vähän etuajassa?

vauvalle vaatteet hankkimatta (mikäli on eriävää sukupuolta kuin edellinen), pinnasänky laitetaan vasta kun olen laitoksella. Turvakaukalot ja rattaat on, mutta tarvikkeet puuttuu totaalisesti niin itselle kuin vauvalle. Olishan se kiva vielä, että talo olis tip top, mutta eipä taida olla.. oon nimittäin jo niin kipee, et hyvä et pystyn vanhemman lapsen hoitamaan tässä sivussa..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
vauvalle vaatteet hankkimatta (mikäli on eriävää sukupuolta kuin edellinen), pinnasänky laitetaan vasta kun olen laitoksella. Turvakaukalot ja rattaat on, mutta tarvikkeet puuttuu totaalisesti niin itselle kuin vauvalle. Olishan se kiva vielä, että talo olis tip top, mutta eipä taida olla.. oon nimittäin jo niin kipee, et hyvä et pystyn vanhemman lapsen hoitamaan tässä sivussa..
No juu,täällä ollaan kans aika väsyksissä,yöt o aika huonoja,supistelee pirusti,ku joutuu esikon peräs juoksemaan.Että sekin vielä:)