Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:Alkuperäinen kirjoittaja ail:Se linkki menee tähän keskusteluun eikä kotisivulle![]()
sama täällä
Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Saisinko minäkin linkin? =)
Sulla yv:t täynnä.
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Saisinko minäkin linkin? =)
Nyt taas mahtuu! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Saisinko minäkin linkin? =)
Nyt taas mahtuu! =)
Läiskäsin linkin tohon...
Mulla menee puurot ja vellit liian sekasin...
Alkuperäinen kirjoittaja lispetti:Kivat sivut! SÄhän osaat vaikka ja mitä!
Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:Alkuperäinen kirjoittaja lispetti:Kivat sivut! SÄhän osaat vaikka ja mitä!
Kotisivujen teossa en oo kovinkaan hyvä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lispetti:Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:Alkuperäinen kirjoittaja lispetti:Kivat sivut! SÄhän osaat vaikka ja mitä!
Kotisivujen teossa en oo kovinkaan hyvä!![]()
Ainaskin mua parempiMä kun en oo saanut minkäänlaisia sivuja aikaiseksi vaikka oon kyllä semmosista "haaveillu"
Alkuperäinen kirjoittaja mansikka-lime:Minäkin haluisin kurkata![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Alkuperäinen kirjoittaja ail:Makeita luomuksia.Sekä kakut että muut.Tyttö ihastu siihen viimeseen mekkoon
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:laitas mullekin ja tyhjennä lootas
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Vau, siis vähäks oot taitava=) oikea monitoimitaituri, onnistuu kakut, vaatteet ja maalaukset... Mulla olis sulle yksi kyssäri, laitan sen yv:llä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Vau, siis vähäks oot taitava=) oikea monitoimitaituri, onnistuu kakut, vaatteet ja maalaukset... Mulla olis sulle yksi kyssäri, laitan sen yv:llä...
Huomastiko tämän?Huhuilikin jossain ketjussa.