Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:tein itse väärin kun annoin parhaan ystäväni suudella minua.
paska mikä paska.
ainaki viski maistuu.
Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:tein itse väärin kun annoin parhaan ystäväni suudella minua.
paska mikä paska.
ainaki viski maistuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Sitku:tuskin pususta nyt eroa tarvii alkaa puuhata, jos ei siis kummempaa oo sattunu...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eilen kirjoittelit että uudet tuulet puhaltavat ja olitte hommaillutkin miehen kanssa.Mikäs kelkan käänsi?
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Viski on hyvää, mutta ei se mitään paranna...
Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Viski on hyvää, mutta ei se mitään paranna...
eipä joo.. anopin tuntien minulla ole mitään asiaa siihn taloon enää....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:nii suutelitko sitä naapuria, joka on yrittäny jonkin aikaa lähennellä sua?
Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:nii suutelitko sitä naapuria, joka on yrittäny jonkin aikaa lähennellä sua?
se suuteli minua...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja huomenna sua kaduttaa että avauduit tänne asiasta. Mene nukkumaan pääsi selväksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:nii suutelitko sitä naapuria, joka on yrittäny jonkin aikaa lähennellä sua?
se suuteli minua...
Arvelin jo silloin kun mietit mitä tehdä, että et edes halua olla ilkeä sille. No, näin sitten kävi. Minä en ole yllättynyt, oletko itsekään?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voitko nyt kertoa SYYN miksi ero tulee etkä vaan jauhaa jotain peetä ?
Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voitko nyt kertoa SYYN miksi ero tulee etkä vaan jauhaa jotain peetä ?
pahoitteken humalatilaani. pää ei toimi. ystävä suuteli, minä vastasin, se siitä.