Hihii, minun ukko mustis

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Sen kaveri kävi meillä, sellanen tyyppi jonka peruspiirre on kaikille naisille flirttailu :D Kyllähän se sitte kahvipöyvässä oli niiiiiiin flirttinä mulle, mies yhtäkkiä jyrähti sille että ois paras lopettaa tai seuraavassa kahvikupissa on rotanmyrkkyä... :stick:

Tuli syvä hiljasuus, sitte ne alko nauramaan. Mulle tuli nii pöljä olo että oli pakko poistua, nyt hihittelen itekseen täällä :D

No mut näin muutenki tuosta minun miehestä on tullu äärettömän tarkka mitä tullee minnuun, varmaan johtuu siitä ko minun ex-ukko alkanu taas kiusaamaan minua. Lenkilläki pittää kädestä kiinni, yöllä nappaa minut peittonsa alle ja pittää kiinni niinku joku yrittäis riuhtoa minut pois :whistle: Ei se minua haittaa, tietenkään.... Hassua silti. :popcorn:

Musta ei ois yhtään kivaa jos mun mies ois mustasukkanen musta. Ainakaan noin laajassa mittakaavassa. Sehän ois samaa kuin ilmoittaisi ettei luota muhun.
Mulle saa flirttailla kuka vaan ja miten paljon vaan, ei ukko siihen puutu. Jos mä alan sen edessä flirttailla jollekin, voisi mainita asiasta kahden kesken jotain. Tosin mulla ei ole kyllä mitään tarvetta flirttailla kenenkään muun kanssa.
Yks maailman hienoimpia asioita miehessä on just se, että hillitsee sen pienen mustasukkaisuuden kipinän mikä meissä jokaisessa on. Ei ketään voi kuitenkaan omistaa. Ja ainakin mulle merkkaa todella paljon se, että mieheni luottaa minuun. On kiva olla sen luottamuksen arvoinenkin kun tietää että ei epäillä mistään.

No kyllä mä herneen palkoineen nenään vetäsin, jos joku mun kaveri alkais avoimesti flirtata mun miehelle, kun ollaan yhtä aikaa kahvipöydässä.

Tai siis ylipäätänsä joku mun kaveri alkais flirtata flirttaamalla (ei vitsinä) mun miehelle. En tiiä, oisko se mustasukkaisuutta, mut mun mielestä ei asiallista.

Tuskinpa tässä nyt kyse on siitä ettei mies luottais minnuun, enemmänki epäilen ettei se luota yhteenkään kakslahkeiseen maanpäällä etteikö niistä koidu mulle jotaki haittaa...
Me ollaan jouvuttu muutama viikko olemaan muutenki erillään johtuen tuosta minun exästä, kai siinä on sitte jotaki ikävää ja muutaki.. En tiiä. Ehkäpä illalla kysyn. :heart:

Ja juu, kyllä mieki suuttuisin jos joku minun kaveri alkais flirttaileen miehelle ko mie olen paikalla. Minun kyky pittää suuni kiinni on sitä luokkaa ettei onnistu millään, miehellä taas on äärettömän kestävät hermot joten jotenki kyllä säpsähin sen reaktiota :D

Mustasukkaisuus on ok niin kauan kun se ei ahdista ketään. On olemassa tervettä mustasukkaisuutta ja sitä ei niin tervettä. Ap:n kertoman perusteella sanoisin että ihan normaalia.

Musta ei ois yhtään kivaa jos mun mies ois mustasukkanen musta. Ainakaan noin laajassa mittakaavassa. Sehän ois samaa kuin ilmoittaisi ettei luota muhun.
Mulle saa flirttailla kuka vaan ja miten paljon vaan, ei ukko siihen puutu. Jos mä alan sen edessä flirttailla jollekin, voisi mainita asiasta kahden kesken jotain. Tosin mulla ei ole kyllä mitään tarvetta flirttailla kenenkään muun kanssa.
Yks maailman hienoimpia asioita miehessä on just se, että hillitsee sen pienen mustasukkaisuuden kipinän mikä meissä jokaisessa on. Ei ketään voi kuitenkaan omistaa. Ja ainakin mulle merkkaa todella paljon se, että mieheni luottaa minuun. On kiva olla sen luottamuksen arvoinenkin kun tietää että ei epäillä mistään.

No ei tuolla mielestäni mitään tekemistä luottamuksen kanssa ole. Jos joku nainen flirttailisi mieheni kanssa samassa kahvipöydässä, tokaisisin varmasti jotain samansuuntaista, vaikka mieheeni täysin luotankin. Kyllä omastaan tahtoo aina huolen pitää.

Yhteistyössä