Hih, kattokaas, tuunasin kynttelikön =)

Foortti harmaana
Aika kiva!

Tietty hmm satasen menoeräinen tuunaus, mutta ovat ainakin käytössä noin. =)
Kaverilla on kaapin ovissa Arabiaa, mikä on mennyt aikanaan rikki ja nyt
uusiokäytössä.
 
oletpa taitava!
Mahtava idea ja upea lopputulos! Kerrotko blondille käytitkö jotain tavallista kynttelikköä vai teitkö senkin itse? (Olen joskus tehnyt rautalangasta, muttei tullut noin hienoa.) Tykkään tosi paljon! Olet kekseliäs!!
 
Mahtava idea ja upea lopputulos! Kerrotko blondille käytitkö jotain tavallista kynttelikköä vai teitkö senkin itse? (Olen joskus tehnyt rautalangasta, muttei tullut noin hienoa.) Tykkään tosi paljon! Olet kekseliäs!!
Tuo on vanha kynttelikkö jonka oon ostanu kirpparilta joskus. Se oli olohuoneessa ja putos lattialle ja siitä lähti yhestä sakarasta irti se pieni kuppi mihin kruunukynttilä tulee. Sillon taas ajattelin että kyllä siitä vielä jotain tulee. Onneks en heittäny pois. Naputtelin loputki kupit irti ja lautaset tilalle. Ja pienet kupit on tietysti säästössä, koska niistähän saattaa joskus vielä jotain tehdä ;)
 
[QUOTE="ninnananna";24888978]siis tulosta.....[/QUOTE]

Nuo on melkolailla omasta muistista virkattuja. Ohjeita löytyy kyllä ku googlettaa.

muoks. juhannusruusu ohjeella löytyy tuollanen matto. Musta pyöräe matto on vaan tehty muistista, ei oo samanlainen.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä