Hieromasauvat tulevat Citymarketeihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Plussa maamat citarin jonoon vaan :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eihän kukaan nainen tarvitse koska on oma mies :whistle:

Harhaluulo. Valitettavasti miehen värkissä ei ole vibraattoriominaisuutta.

Voi elämä kun oliskin :laugh: :D :xmas:

Mäkin teen ostokset silti netissä B) Mieheltäkin salaa, kun ei perusta noista vehkeistä. Ovat kuulemma kädettömiä varten.

Jos nainen ostaa hieromasauvan, niin hän on seksuaalisuuteensa tutustuva ja uutta kokeileva aikuinen. Jos mies ostaa tekopimperon, niin hän on inhottava pervo, joka ajattelee pelkästään omaa tyydytystään.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Juu, paljon vähemmän kiusallista on se, että paketti alkaa surista kassahihnalla.

Yleensä hieromasauvoissa ei ole pattereita paikallaan tai sauvan käynnistys on muulla tavoin estetty. Joten reippaasti vaan ostoksille.. hei... kaikkea ei pidä ottaa niin vakavasti ja seksilelut on oikeesti hulvatonta hupia - vähän jotain uutta makuuhuoneeseen. Ja ostopaikka on ihan sama, marketista tai netistä , mitä sitten.

mä olen vanhanaikainen. Miksi sauva pitäis hankkia tai pitää sen kanssa hauskaa? Minusta mies riittäää aivan hyvin, vai olenko tylsä?
Mistä jään paitsi, kun en kokeile sauvaa?

Alkuperäinen kirjoittaja yksi:
mä olen vanhanaikainen. Miksi sauva pitäis hankkia tai pitää sen kanssa hauskaa? Minusta mies riittäää aivan hyvin, vai olenko tylsä?
Mistä jään paitsi, kun en kokeile sauvaa?

No ei kai tarviikaan jos ei halua. Mä tykkään pitää hauskaa myös ihan itsekseni välillä, vaikka mies onkin. Itse pystyn säätelemään tasan että milloin saan ja miten, ihan rauhassa, vain itseni huomioon ottaen. Saa myös fantasioida rauhassa, koska jos on ollut jo monta vuotta yhdessä, niin kyllä sitä ainakin ajatuksen tasolla kaipaa vähän vaihtelua ja sauva on just hyvä siihen hommaan; voi miettiä samalla vaikka naapurirapun opiskelijapoikaa tai parvekeremppaa tekevää rakasmiestä, tavallisessa seksissä se ei oikein toimi niin.