hieromasauva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies

Vieras
Aion ostaa vaimolleni 40+. Hieroma sauvan joululahjaksi. Mutta nyt on tullut runsauden pulaa,enkä osaa päättää. Kädessäni on keltaisenruusun kuvasto. Hei kaikki naiset auttakaa. Kun näitä on niin tuhottomasti. Elikä suositelkaa joilla on kokemusta.

Pysy kohtuudessa äläkä osta mitään jättiläistä.
Osta vaikka kaksi: sellainen kalujäljitelmä ja toinen pieni ja sileä, jolla voi härnätä sitä toista aukkoa...

Tossahan olis ideaa. Mutta tää sauvojen paljous. Kaikki kun näyttää kuvissa hyviltä,mutta tiedä sitten käytössä. Sauva tai kaksi,ei se budjettia kaada,olisivat vaan kunnollisia. Muutama vuosi sitten ostin yhden,mutta se hajosi jo toisella käyttökerralla.

Just niin kuin 38v edellä sanoi. Itse tilasin jellysauvan moottorilla tietysti, pituus 15cm ja mulle aivan sopivan kokoinen. Ei noita hirveitä halkoja kannata ainakaan aluksi ostaa. Lähtee naises karkuun vaan:)

Kovamuoviset ovat kamalia - suorastaan repiviä. Pehmeäpintainen (jelly) on hyvä. Toisaalta taas kiiltävä kova pieni on mukava isomman parina! Ostapa siis heti monta!

Osta mukavan kokoinen jellysauva ja sen lisäksi värisevä kuula. Sellainen missä on kauko-ohjain erikseen. Sillä voit mainiosti kiihottaa klitorista ja maisematkin ovat mainiot. :)

Mulla on musta ja vaalea dildo eikä se mitenkään minusta ole että toinen on mustan ja toinen vaalean miehen. Eikös kaalimato ole vihreä, onko se sitten ufomiehen?

Siis dildo on dildo ja penis on penis. Ei dildon värillä ole ainakaan mulle väliä. No ehkä ei mitään söpöliini-karkkivärejä..

Älä osta sileäpintaista, älä osta täysin kovapintaista. Panosta kunnon materiaaliin.

Vibraa en minä ainakaan dildooni kaipaa. Klitoriskiihotin on erikseen. Klitta tykkää värinöistä, pimpassa se ei tunnu kivalle.

Äläkä osta liian isoa. Dildo ei koskaan ole yhtä hyvä kuin aito, joten se hiertää helpommin. Osta vähän pienempi kuin itselläsi on.

Ja taas joku kurkkija täällä utelee,
mitä kuvottavaa joku poloinen harrastaa.
Tai joku torvelo haaveissaan kutelee,
fantasioi, mitä kaluunsa varrastaa.

Tai joku pentu hakee elämään potkua
lähettämällä provosoivan meilin,
tai joku osaton pakenee elonsa sotkuja
ja kuvittelee löytävänsä tilapäisheilin.

osta ehdottomasti se kaalimato, jos vaimosi on yhtään huumori ihminen. Saatte ainakin hyvän yhteisen jutskan, eikä mitään tylsää normidildoa.

Kaikki kaverit jotka tietävät että olen saanut sellaisen kullaltani lahjaksi ovat kyllä sen muodosta pitäneet!

Ilmanmuuta kaalimato, kahden vuoden kokemuksella voin suositella sitä. Sytkytyksiin saa vaihtelua, siis tärinän voimakkuuteen ja rytmiin. Ulkonäkö sopivasti humoristinen.
Kokemusta on myös sileästä ""seipäästä"", ihan tylsä, liian kova ja piti hirveen pärinän, kuului varmaan naapuriin asti, : )

Pääset halvemmalla kun ostat hk-sinisen. Anna lämmetä esim vesiastiassa. Kortsu päälle ja menoks,on liki aito ja sopivan kokoinen. Kun homma on ohi siitä saa vielä tekaistua makkarakastikkeen.

Yhteistyössä