Hierojalla käynti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mariia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mariia

Vieras
Olen käynyt mukavalla hierojalla jo pitemmän aikaa. Minua vaan harmittaa, kun hän kyselee minulta koko hoidon aikana. Tuntuisi ihanalta vaan nauttia hoidosta eikä keskittyä vastailemaan kysymyksiin.
Tekisi mieli sanoa asiasta, mutta pelkään, että hän herkkänä ihmisenä pahoittaa mielensä.
Onko teillä ollut vastaavaa ja oletteko te sanoneet asiasta?

Mun käsitys on, että hieroja on yleensä pääsäntöisesti hiljaa, ellei asiakas nimenomaan tahdo jutella tai aloita jutustelua. Eli asiakas tekee aloitteen, muutoin ollaan hiljaa.

Alkuperäinen kirjoittaja nn:
Mun käsitys on, että hieroja on yleensä pääsäntöisesti hiljaa, ellei asiakas nimenomaan tahdo jutella tai aloita jutustelua. Eli asiakas tekee aloitteen, muutoin ollaan hiljaa.

hieroja on niin tuttu, että hän ei voi olla kysymättä kuulumisia hoidon aikana. Tämä tässä hieman rassaakin, kun hoidon aikana hän kyselisi vaikka mitä, mutta sitten seuraava asiakas tulee heti perään. Voisi vaikka hoidon jälkeen vaihtaa lyhyesti kuulumiset, mutta siihen ei ole sitten aikaa.

No jos hän on niin tuttu, niin voisiko olla mitenkään mahdollista, että kehtaisit tutulle sanoa, että tällä kertaa tahdot rentoutua samalla, että kävisikö että ollaan vaan ihan hissukseen?
Kyllä voi mun mielestä sanoa, vaikkei olisi niin tuttukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja nn:
No jos hän on niin tuttu, niin voisiko olla mitenkään mahdollista, että kehtaisit tutulle sanoa, että tällä kertaa tahdot rentoutua samalla, että kävisikö että ollaan vaan ihan hissukseen?
Kyllä voi mun mielestä sanoa, vaikkei olisi niin tuttukaan.

yritän sanoa jotekin.
Kerran ajattelin, että ok jutellaan ennen hierontaa kunnolla kuulumiset ja aloitettiin hieronta myöhemmin ja tietysti lopetettiin aikaisemmin, kun seuraava asiakas tuli. Hieroja otti saman hinnan kuin olisi hieronut kokoajan.
Pitää yrittää sanoa, että kun olen maksava asiakas , voisiko hän olla kyselemättä kokoajan kuulumisia. Muuten minäkin pian vaihdan hierontapaikkaa.

Kyllä se jutteleminen pitää olla asiakaslähtöistä. Ammattitaitoa osoittaa se, että osaa "lukea" tahtoo asiakas jutella vai ei. Mä oon tehny ihan niin, että ennen omaa hoitoa oon sanonu vaan että olen todella väsynyt tms. Kyllä pitäis ihmisen siitä tajuta. Voit vastata vaikka sanalla tai kahdella, josta hieroja toiv- ymmärtää sinun toiveesi

Alkuperäinen kirjoittaja Alalla oleva:
Kyllä se jutteleminen pitää olla asiakaslähtöistä. Ammattitaitoa osoittaa se, että osaa "lukea" tahtoo asiakas jutella vai ei. Mä oon tehny ihan niin, että ennen omaa hoitoa oon sanonu vaan että olen todella väsynyt tms. Kyllä pitäis ihmisen siitä tajuta. Voit vastata vaikka sanalla tai kahdella, josta hieroja toiv- ymmärtää sinun toiveesi

Kyllä näinhän sen pitäisi mennä.

Yhteistyössä