Kristian, Aleksanteri, Juhana, Henrik
minä vaan 04.09.2009 #102 topi topias jonatha seppo uljas taisto aarre aron aarni aarne aarno peik nino thomas asla uljas mun kummipojan toinen nimi on elvis!! mulla on yksi ihana nimi mut en voi sitä kertoa.. ettei kukaan kekkaa sitä..
topi topias jonatha seppo uljas taisto aarre aron aarni aarne aarno peik nino thomas asla uljas mun kummipojan toinen nimi on elvis!! mulla on yksi ihana nimi mut en voi sitä kertoa.. ettei kukaan kekkaa sitä..
Fillariina 14.10.2009 #105 Hehheh, - Ota, Rauno , tissiä Tai Seppo Mua kiehtoo Sasha ja Miska -nimet. Ukko ei kyllä hyväksy ...
mä 28.10.2009 #107 Alkuperäinen kirjoittaja Fillariina: Hehheh, - Ota, Rauno , tissiä Tai Seppo Mua kiehtoo Sasha ja Miska -nimet. Ukko ei kyllä hyväksy ... Click to expand... yök, ryssänimiä...
Alkuperäinen kirjoittaja Fillariina: Hehheh, - Ota, Rauno , tissiä Tai Seppo Mua kiehtoo Sasha ja Miska -nimet. Ukko ei kyllä hyväksy ... Click to expand... yök, ryssänimiä...
kaaleppi 10.08.2010 #112 Eerik, Aapo, Matias, Jesse, Joakim, Elias, Joona, Benjamin, Jonas, Eetu, Samuli ,Daniel, Aku, Anton, Luukas, Ami, Oliver nuo ainaki omia suosikkeja
Eerik, Aapo, Matias, Jesse, Joakim, Elias, Joona, Benjamin, Jonas, Eetu, Samuli ,Daniel, Aku, Anton, Luukas, Ami, Oliver nuo ainaki omia suosikkeja