Mä jätän omat lehmät ojaan ja laitan muiden sonnit allekkain :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Sinuhe. ja yhtään ei ole oma lehmä ojassa :heart:
Miks?Alkuperäinen kirjoittaja ChiChi:Mä oon aina tykännyt nimestä Adam, mutta ei sitä oikeen suomalaiselle sovi antaa...
Eelis on ihana.Alkuperäinen kirjoittaja keijukka:eelis, eliel. eeli, hannes, eemeli, johannes, albert, aukusti, jussa, leevi, kalle juhana, juha.
Ihana tuo Joakim on poikamme kolmas nimi, mies ei kelpuuttanut kutsumanimeks.Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:Olisin jo 7v sitten laittanut pojalle nimeksi Joakim..Tyttö tuli silloin ja nyt vielä kuukausi jännitetään tuleeko Joakim vai keksitäänkö toiselle prinsessalle nimi
Meilläkin AlexAlkuperäinen kirjoittaja nättitähti:meillon alex ja pidän kovasti nimestä
no pakkohan se ois lausua joko adam tai aadam. miten ihmeessä sen nyt vois lausua aatam tai aatami??? siis ADAM jos kirjoitetaan?Alkuperäinen kirjoittaja Minävaan:Niin, sopiiko nimi Adam suomessa asuvalle pojalle? Miten lausuisitte nimen, Aadam, Adam, Aatam, Aatami...?