Mä olin ihan myyty mustiin päkallokuvioisiin i'coo matkiksiin, kun näin kaupassa... Mutta valitsin sitten toiset järjellä ja käytännöllä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No mie en siis ostaisi pääkallokuvioituja vaunuja, vaan nimenomaan noi punaiset Rock Star Babyt.. Tai siis semmoset tahtoisin, jos niille joskus käyttöä ilmaantuisi, mut eihän sitä nyt satavarmaksi voi tommosia asioita ennakkoon päättää.Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Mä olin ihan myyty mustiin päkallokuvioisiin i'coo matkiksiin, kun näin kaupassa... Mutta valitsin sitten toiset järjellä ja käytännöllä.
Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:No mie en siis ostaisi pääkallokuvioituja vaunuja, vaan nimenomaan noi punaiset Rock Star Babyt.. Tai siis semmoset tahtoisin, jos niille joskus käyttöä ilmaantuisi, mut eihän sitä nyt satavarmaksi voi tommosia asioita ennakkoon päättää.Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Mä olin ihan myyty mustiin päkallokuvioisiin i'coo matkiksiin, kun näin kaupassa... Mutta valitsin sitten toiset järjellä ja käytännöllä.
Saako kysyä, mitkä ne järjen ja käytännön syyt oli, joiden takia et ostanut pääkallokuvioituja matkiksia?