Hieman rokimmat lastenvaunut ?

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Mä olin ihan myyty mustiin päkallokuvioisiin i'coo matkiksiin, kun näin kaupassa... Mutta valitsin sitten toiset järjellä ja käytännöllä.
No mie en siis ostaisi pääkallokuvioituja vaunuja, vaan nimenomaan noi punaiset Rock Star Babyt.. Tai siis semmoset tahtoisin, jos niille joskus käyttöä ilmaantuisi, mut eihän sitä nyt satavarmaksi voi tommosia asioita ennakkoon päättää.

Saako kysyä, mitkä ne järjen ja käytännön syyt oli, joiden takia et ostanut pääkallokuvioituja matkiksia?

Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Mä olin ihan myyty mustiin päkallokuvioisiin i'coo matkiksiin, kun näin kaupassa... Mutta valitsin sitten toiset järjellä ja käytännöllä.
No mie en siis ostaisi pääkallokuvioituja vaunuja, vaan nimenomaan noi punaiset Rock Star Babyt.. Tai siis semmoset tahtoisin, jos niille joskus käyttöä ilmaantuisi, mut eihän sitä nyt satavarmaksi voi tommosia asioita ennakkoon päättää.

Saako kysyä, mitkä ne järjen ja käytännön syyt oli, joiden takia et ostanut pääkallokuvioituja matkiksia?

Rockstar maksoi 460e silloin ja sama ilman pääkalloja jotain 360e (perusmalli). En maksa kuosista 100e, jos pirteä väri löytyy muutenkin. Lopulta Peg Perego (300e ja risat) voitti näppärämmän kasaustekniikan takia (sateenvarjot ja noi rokkaavat meni sellaiseksi hankalaksi möykyksi). Oli siinä jotain muutakin, kaksi insinööriä kun vertaa kaiken.... Mutta ihan hyvät ne olisi ollut kaikesta huolimatta ;)

Yhteistyössä