Hieman erilainen asuntoilmoitus ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kevät76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olis ne silti saaneet kuvata asuntoa, ei ihmisiä. Ja itse pidin hintaa tosi kovana.

Ainakin omaan asuntoon verrattuna, sijainti kun on rutkasti parempi, ja neliöitä vain reilu 10 vähemmän. Silti hinta oli vain hiukan suurempi kuin tuossa. Mutta toisaalta tästä on kulunut jo 2 vuotta, kun tämän ostimme.

Siis voi apua!!

Asutaan samalla alueella, ja toi hinta on jotain aivan järkyttävää!
Meillä n 20 neliöö isompi kämppä ja hinta välittäjän mukaan n 30t pienempi...
Ei siis olla ainakaan vielä myymässä

Ei ilmeisesti oltu viitsitty vaivautua ottamaan kuvia asunnosta vaan kaivettu esiin vanhat kuvat joissa "jotain" näkyy -muka. Ei hyvää päivää! Jäis jo noiden kuvien takia..

Mun huumori ei kyllä oikeen riittänyt tohon eli noiden pärstäkuvien perusteella en edes lähtis kämppää katsomaan.
Epäilyksenä se, että tolla pelleilyllä yritetään viedä huomio pois huonokuntoisesta asunnosta... :/

En oikein ymmärtänyt mitä tällä haettiin, yritetäänkö ostaja ehdokkaille maalata joku kuva kuvittele itseti tuohon ah niin ihanaiseen idylliin. Ja mitä nuo kuvat kerovat, perheen huonekalut ovat tuollaiset kissoja koiraa on. Ja lapsilla allas pihalla, eli ostajan kannalta aika vähäinen hyöty kuvista. Itselle ainakin tuli näytöissä enemmänkin kiusaantunut olo, jos oli jotain liian henkilökohtaista esillä tai omistaja itse herkistelemässä asunnon ihanuutta. Tuli todellakin olo, että mennään jonkun kotiin eikä katsomaan kohdetta jonka voisi mahdollisesti ostaa omaksi kodiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Adea:
En oikein ymmärtänyt mitä tällä haettiin, yritetäänkö ostaja ehdokkaille maalata joku kuva kuvittele itseti tuohon ah niin ihanaiseen idylliin. Ja mitä nuo kuvat kerovat, perheen huonekalut ovat tuollaiset kissoja koiraa on. Ja lapsilla allas pihalla, eli ostajan kannalta aika vähäinen hyöty kuvista. Itselle ainakin tuli näytöissä enemmänkin kiusaantunut olo, jos oli jotain liian henkilökohtaista esillä tai omistaja itse herkistelemässä asunnon ihanuutta. Tuli todellakin olo, että mennään jonkun kotiin eikä katsomaan kohdetta jonka voisi mahdollisesti ostaa omaksi kodiksi.

vähän sama fiilis itselläkin. onhan se hyvä, että myytävä asunto on persoonallinen, mutta toisaalta sen pitäisi olla myös sen verran "neutraali", että se mahdollinen ostaja voi nähdä ne omat tavaransa siellä. tuo tuntui heidän kodiltaan, mutta ei talolta, joka voisi joskus olla minun kotini.

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Mun huumori ei kyllä oikeen riittänyt tohon eli noiden pärstäkuvien perusteella en edes lähtis kämppää katsomaan.
Epäilyksenä se, että tolla pelleilyllä yritetään viedä huomio pois huonokuntoisesta asunnosta... :/

peesi tälle.

Alueeseen ja hintatasoon en osaa puuttua. Täähän on vaan samanlaista mielikuvamarkkinointia kuin asuntojen stailauskin. Mä ymmärrän tän ilmotuksen hengen olevan, että "tässä asunnossa elää onnellinen perhe", "asunto, jossa eletään" ja sitten "hienovarainen" vihjaus asunnon myynnin syystäkin "kyllä me asuttais tässä loppuikämmekin mutta tila loppuu kesken".

En mä menisin ton perusteella katsomaan mutta joku muu voi mennäkin.

Yhteistyössä