Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 07:20 Seltsu kirjoitti:Voi vitsi, just älysin että me tullaan just tuolloin 20.5. Hämeenlinnaan siskon tytön 4-vuotissynttäreille! Olis siis jopa mahdollista päästä paikanpäälle... Hmm, katellaan - tuskin taaskaan saan toteutettua...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 09:05 läiskä kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 07:20 Seltsu kirjoitti:Voi vitsi, just älysin että me tullaan just tuolloin 20.5. Hämeenlinnaan siskon tytön 4-vuotissynttäreille! Olis siis jopa mahdollista päästä paikanpäälle... Hmm, katellaan - tuskin taaskaan saan toteutettua...![]()
Laita viestiä jos pääset=)
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2006 klo 07:28 tindepekkaperkele kirjoitti:Pitäs varmaan pikkasen useemmin käydä täälä kurkkimassa![]()
Mutta siis, jos tuon miehen kanssa vielä puhun tästä, niin aikasen varmasti mukana kyllä ollaan B) Ensimmäisen kerran kun sen kanssa puhuin, tuumasi vaan, että "aina sä meet jokapaikkaan" vaikka itse kyllä saa mennä ihan samalla lailla ja kavereitakin löytyy... Mutta eiköhän me sen kanssa saada sovittua =)
Ja jos hermo menee ylenmääräiseen juopotteluun ja riekkumiseen, löydän varmaan jonkun kivan pienen nurkkauksen mihin mennä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2006 klo 17:51 Sleepyhead kirjoitti:Taitaa olla niin, että mä en sinne pääsekkään.... En oo varma, mutta siltä tää rupes näyttämään....
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2006 klo 22:51 Revontulien tyvär kirjoitti:mun lähtö muuttui epävarmaksi...ei oo varaa edes synttäreitä juhlia, niin voipi olla etten saa nyhdettyä jotakin suuhunpantavaa joukkoon...mut ilmoittelen sitten..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2006 klo 23:57 läiskä kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2006 klo 22:51 Revontulien tyvär kirjoitti:mun lähtö muuttui epävarmaksi...ei oo varaa edes synttäreitä juhlia, niin voipi olla etten saa nyhdettyä jotakin suuhunpantavaa joukkoon...mut ilmoittelen sitten..![]()
Ei ole rahasta kiinni tämä asia. Mä teen ne safkat ja sullahan ei tuohon juomapuoleen kuluTarjoon limpparitkin.
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2006 klo 08:48 Revontulien tyvär kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2006 klo 23:57 läiskä kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2006 klo 22:51 Revontulien tyvär kirjoitti:mun lähtö muuttui epävarmaksi...ei oo varaa edes synttäreitä juhlia, niin voipi olla etten saa nyhdettyä jotakin suuhunpantavaa joukkoon...mut ilmoittelen sitten..![]()
Ei ole rahasta kiinni tämä asia. Mä teen ne safkat ja sullahan ei tuohon juomapuoleen kuluTarjoon limpparitkin.
aijaa, mie sain sen käsityksen että kaikki tuo jotakin.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2006 klo 09:47 läiskä kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2006 klo 08:48 Revontulien tyvär kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2006 klo 23:57 läiskä kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2006 klo 22:51 Revontulien tyvär kirjoitti:mun lähtö muuttui epävarmaksi...ei oo varaa edes synttäreitä juhlia, niin voipi olla etten saa nyhdettyä jotakin suuhunpantavaa joukkoon...mut ilmoittelen sitten..![]()
aijaa, mie sain sen käsityksen että kaikki tuo jotakin.. :ashamed:
Ei kun mä laitan kyllä grillattavat, ja kukin heittäköön mulle jonkun lantin niin et menee kustannukset suurin piirtein tasan. Me voidaan katsoa sitä sit myöhemminkin, ei tarvi stressata. Eikä siitä paljoa edes tule. Omat juomat toivoin ottamaan mukaan, mutta itseasiassa kun tätä juomakuntoista väkimäärää katsoo, niin lieneeköhän sekään tarpeellista...?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2006 klo 17:14 läiskä kirjoitti:Huomio kaikki tulijat! Käykääpä heti ensi lauantain jälkeen (eli äitienpäivän haminoilla) ilmoittamassa itsenne Rocktownin vieraslistalle osoitteessa www.rocktown.fi/vieraslista/ . Voin myös tehdä sen puolestanne, mutta siihen tarvitaan sukunimi ja puhelinnumero. Tiedot menevät rocktownin asiakasrekisteriin, ja sieltä sitten voi kerran viikossa tipahtaa tekstiviestimainos tai kutsu, mutta ei mitenkään häiriöksi asti. Jos joku kokee se vastenmielisenä, niin ilmoittakoon niin koitetaan kiertää se sitten muuta kautta. Jonot kuitenkin voivat olla pitkätkin, joten mukava olisi että kaikki listalle pääsisivät.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2006 klo 09:04 helläheluna kirjoitti:Hauskaa iltaa hevimiitinkiin ja toivottavasti rock townissa nähdään :wave: