Hevimiitinki Hml/Turenki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lex
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lex

Aktiivinen jäsen
25.12.2005
6 572
2
36
Lauantaina 20.5 meillä Turengissa, jonka jälkeen Hämeenlinnan yöhön. Eli tänne jos kootaan osallistujia. Siis saunomista, ruokaa, juomaa. Ihan mitä mieleen tulee
=) Kokoan tähän sitten osallistujia sitä mukaa kun varmistatte.

Eli tähän mennessä alustavasti tulossa:

Taare, Tre
Tindepekkaperkele, Tre
Piikkisika, Sipoo
Lumiperhonen, Hml
Ilonpisara, Hml (?)
Taaperön äippä, Turenki
Helläheluna, Tervakoski
Sleepyhead
Peperoni
Tigru-78

Laittakaahan kaikki halukkaat yytä, mielellään myös meseosoitetta mukaan =)
<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2006 klo 22:36 Sleepyhead kirjoitti:
Voiks vieläkin harkita ja katella sitten lähempänä, että miten sopii tähän vauva-arkeen....?

Kiinnostais kyllä aikas paljonkin....

No totta mooses! Ilmoitat vaan jos pääset tulemaan, tervetullut olet toki.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.04.2006 klo 14:19 Vilma-Onni kirjoitti:
Ootteko te ennenkin tavannut?
Onko kaikki hevihenkisiä?
Olis kiva treffata...

En ainakaan itse ole ketään tulijoista tavannut vielä =)
Ilmeisesti olemme hevihenkisiä kaikki, mutta sen suhteen sinänsä ei ole mitään vaatimuksia. Tarkoitus on kuitenkin se että rokki raikaa ja kaikki siinä ilmapiirissä viihtyvät, oma hevimakuni on melko raskas mutta kaikkien viihtyvyys on kuitenkin etusijalla. Tervetuloa mukaan jos innostaa, ja voihan sitä muissakin merkeissä treffailla =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.04.2006 klo 17:05 läiskä kirjoitti:
\
Olis kiva treffata...

Ilmeisesti olemme hevihenkisiä kaikki, mutta sen suhteen sinänsä ei ole mitään vaatimuksia. Tarkoitus on kuitenkin se että rokki raikaa ja kaikki siinä ilmapiirissä viihtyvät, oma hevimakuni on melko raskas mutta kaikkien viihtyvyys on kuitenkin etusijalla. Tervetuloa mukaan jos innostaa, ja voihan sitä muissakin merkeissä treffailla =)

Mä oon musiikissa kyllä aika kaikki ruokainen, mitään kauheeta mättöö mä en oikeen jaksa, mutta hyvässä porukassa fiilis on hyvä, vaikka taustalla sois humppa! :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.04.2006 klo 23:08 Sleepyhead kirjoitti:
\
\
Olis kiva treffata...

Mä oon musiikissa kyllä aika kaikki ruokainen, mitään kauheeta mättöö mä en oikeen jaksa, mutta hyvässä porukassa fiilis on hyvä, vaikka taustalla sois humppa! :D

Itsestäni en voi kyllä tahdollakaan sanoa samaa, mutta seura on tällä kertaa nyt musiikkia tärkeämpää.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2006 klo 11:05 läiskä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.04.2006 klo 23:08 Sleepyhead kirjoitti:
\
\
Olis kiva treffata...

Itsestäni en voi kyllä tahdollakaan sanoa samaa, mutta seura on tällä kertaa nyt musiikkia tärkeämpää.
mä oon tavannu tinden, siskotyttö on, muiden kanssa mesessä porissu. musiikkimaku on raskaasta mätöstä kevyempään kikkeliheviin B) mutta luulempa ettei tuolla aleta tappelemman musiikista vaan nautitaan hyvästä seurasta

\
Olis kiva treffata...
Mä en ole tietääkseni tavannut ketään teistä.. ;) Ja meillä tosta hevihenkisyydestä vastaa mies, mutta "pakostihan" se on vähän tarttunut muhun myös.. :whistle: Kunhan ei kotimaista iskelmää raikaa stereoista niin hyvä.. :D Että olisi kiva kerätä porukkaa kokoon! :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2006 klo 22:04 Sleepyhead kirjoitti:
Ketäs kaikkia nyt ois osallistumassa?

Ylhäällä päivitetty lista sinut mukaanlukien. Käsitin että olisit nyt tulossa, eikö? Ihan hyvältähän tämä jo vaikuttaa.

Moiks!

Olen tehnyt seuraavia järjestelyitä:
Baariin pääsemme listalla ilmaiseksi ja jonon ohi, kunhan kaikki ilmoittavat koko nimensä, s-postiosoitteensa ja puh. nronsa mulle viim. viikkoa ennen ajankohtaa.
Myös tutun taksin kanssa olen sopinut kyydit sinne ja takaisin.
Ja laittakaa toiveita, mitä grillattavaa hankitaan, pihviä, kanaa, makkaraa?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2006 klo 07:18 läiskä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2006 klo 22:04 Sleepyhead kirjoitti:
Ketäs kaikkia nyt ois osallistumassa?

Ylhäällä päivitetty lista sinut mukaanlukien. Käsitin että olisit nyt tulossa, eikö? Ihan hyvältähän tämä jo vaikuttaa.

No yritän järjestää! Mietin vaan noita kyyti juttuja.....

Heips!
Täällä olis kans yks turenkilainen äippä. En niin hevari mut rokki menee hyvin.
Olen kyl ollu noilla metal festareilla hommissa ja meen taas 6.5 sinne.

Jos vain ukolle sopii lapsen hoito niin saiskos tulla kans grillailee?
Olis kiva tutustuu paremmin "kyläläisiin" :D

Tigru

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.04.2006 klo 12:59 Tigru78 kirjoitti:
Heips!
Täällä olis kans yks turenkilainen äippä. En niin hevari mut rokki menee hyvin.
Olen kyl ollu noilla metal festareilla hommissa ja meen taas 6.5 sinne.

Jos vain ukolle sopii lapsen hoito niin saiskos tulla kans grillailee?
Olis kiva tutustuu paremmin "kyläläisiin" :D

Tigru

Totta ihmeessä! Nyt kyllä herää mielenkiinto, kun on toinen samalta kylältä ja mäkin olen monta vuotta ollut festarihommissa...?!? :o =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2006 klo 21:06 Peperoni kirjoitti:
Minuakin kiinnostaisi jos saisin käytännön asiat järjestettyä. Onko Lahden suunnalta tulossa ketään muita??

Ilmeisesti sleepyhead tulee sieltäpäin jos tulee :D Tervetuloa mukaan :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2006 klo 16:04 läiskä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2006 klo 21:06 Peperoni kirjoitti:
Minuakin kiinnostaisi jos saisin käytännön asiat järjestettyä. Onko Lahden suunnalta tulossa ketään muita??

Ilmeisesti sleepyhead tulee sieltäpäin jos tulee :D Tervetuloa mukaan :wave:

Juu!!! :wave:

mä annoin kyllä meseosoitteen, mutta ei kenestäkään oo mitään kuulunut... multa meni kai jotain ohi sen asian suhteen... vai oonko vaan myöhässä? (niinko aina!!) :xmas:

Yhteistyössä