Hetki nurinaa...

Oon lähtenyt tänään 10 jälkeen töihin...
Takasin tulin 16 jälkeen, söin ja hetken makasin ja lähdin toiseen duunipaikkaan...
Sieltä kotiuduin 22 jälkeen.

Suunnitelmana oli, että teen huomiselle juhannuskakun (siis tälle päivälle), ukko lupas paistaa pohjat valmiiksi.

Tähän asti kaikki suunnitelmien mukaan.
Mutta.
Keittiö on vitun räjähtäny paskahuussi, eli toisinsanoen mä siivoan keittiön että edes mahdun tekemään sinne kakkua.

Isäntä toki jo meni nukkumaan

|O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O
 
vieras
Hehe, meillä on aina sama juttu, että jos sovitaan et mies tekee ruoan tai ylipäätään jos mies tekee ruokaa niin aina on ruoka valmiina ja hyvää onkin, mutta keittiö on tosiaan kuin maailman sodan jäljiltä enkä vaan ymmärrä sitä. Ite siivoon jälkiä sitä muukaa ku laitan ruokaa niin että ruoan ollessa valmis keittiökin on jo siisti.
 
Mari
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
No onko ne pohjat kuitenki tehty? Tuo on kyllä ärsyttävää ettei aikuinen ihminen osaa jälkiänsä siivota!
Pohjat oli valmiina.

Idea oli kuitenkin säästää aikaa, et pääsisin itekkin joskus nukkumaan.
Ja kun tää päivä oli hiukan rankka duuneineen ja matkusteluineen.
Entä jos vaan menet nukkumaan ja jätät sotkut miehelle aamuksi ja lapun et täyttää heti aamulla siivottuaan myös kakun?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Entä jos vaan menet nukkumaan ja jätät sotkut miehelle aamuksi ja lapun et täyttää heti aamulla siivottuaan myös kakun?
Kyllä mä tuon kakun nyt teen, kun oon jo sitä aika pitkälle saanut tehtyäkin...
Sitä mukaan siivonnut kun oon tilaa tarvinnu.

Omia jälkiäni en kyllä siivoo... ja huomenna oon ihan kamalan loukkaantunu ja kauhee lehemä muutenkin. :D
 

Yhteistyössä