Heti raskaaksi?

Mulla on ollu just keskenmeno ja sitähän suositellaan vähintään yhdet menkat ennen seuraavaa yritystä. Mut onko kokemuksia, et tullu heti keskenmenon jälkeen raskaaksi ja silti kaikki mennyt hyvin loppuun saakka? =)
 
Mulla oli viime syksynä ihan alussa rv 5+4 keskenmeno.sen jälkeen ei tullu enää kuukautisia vaan olin heti uudestaan raskaana.Nyt tyttö 2,5 viikkoa,et ihan hyvin suju.Mun kaverilla oli kans semmonen et joutu keskeyttää raskauden vauvan vakavan kehityshäiriön takia rv 15 ja sit tuli kans heti raskaaks sen jälkeen,ei tullu enää kuukautisia.Nyt sillä 3kk vanhat kaksoset.Lääkäri sano meille molemmille et tulee helpommin raskaaks jos on ollu keskenmeno ku kohdun limakalvo jotenkin otollisempi uudelle raskaudelle.Mullakin kun oli ongelmia raskautua ennen tota keskenmenoa,mut sit tulikin yllättäen heti uudestaan ku oli jo luovuttanu! =)
 
Niin sitä vielä piti sanoa et lääkärit ei sen takia suosittele heti raskautumista kun raskauden kesto on vaikeempi määrittää ku on ollu keskenmeno.Ja jos on ne yhdet kuukautiset ni helpompi laskea.Mut mäkin olin sit alkuraskauden ultrassa rv 5 ja rv6 ni näkivät sen lasketun ajan tarkkaan.Sen takia kaks kertaa ku ekalla ei viä näkyny vauvan syke vaan ruskuaispussi.Mut tokalla kerralla syke löytyi!
 

Yhteistyössä