heti kolahti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei tuon ikäisillä lapsilla ole mitään valmiuksia suhtautua kriittisesti aivopesuun ja politikointiin. Paras kun jätetään opettaminen yksinomaan koulujen vastuulle ja huolehditaan ettei sielläkään opettajat pääse sooloilemaan.

Lisäyksenä että minun mielestä tuon voisi suhtauttaa lasten hyväksikäyttöön. Kyse on samanlaisesta groomauksesta mutta tarkoitusperä on vain hieman eri.

Ei tuon ikäisillä lapsilla ole mitään valmiuksia suhtautua kriittisesti aivopesuun ja politikointiin. Paras kun jätetään opettaminen yksinomaan koulujen vastuulle ja huolehditaan ettei sielläkään opettajat pääse sooloilemaan.
et sitten usko, että siellä ei ollut aivopesua, vaan 'leikkikää kiltisti', puhetta. No, kumpikaan ei tietenkään sovi sulle, ei faktoihin uskominen eikä kiltisti leikkiminen.

Tuolla rasismi hokemisella estetään fiksummat tavat hoitaa asia. Mikset itse esitä sellaisia tapoja jotka eivät ole rasistisia mutta ei myöskään mahdollista etuuksien väärinkäyttöä tai seksilomailua suomessa?
Muut juttelevat asioista viksusti, mutta rasistiset väliinhuutelut häiritsevät asiallista puhetta.
Sitten persut on silmät ymmyrkäisinä, että hupsis, miten sain muka tuomion kiihottamisesta kansanryhmää vastaan, kun totuuttahan tässä vain puhun ja seuraavaksi, että KOKO maailma vihaa minua ja hokee, että olen rasisti. Ja kun sitä hoetaan tarpeeksi, niin muutkin tyhmät uskoo.
Taitaa olla niin, että persujen älykkyys ei riitä asialliseen keskusteluun ilman syrjintää, haukuntaa jne.

Muut juttelevat asioista viksusti, mutta rasistiset väliinhuutelut häiritsevät asiallista puhetta.
Sitten persut on silmät ymmyrkäisinä, että hupsis, miten sain muka tuomion kiihottamisesta kansanryhmää vastaan, kun totuuttahan tässä vain puhun ja seuraavaksi, että KOKO maailma vihaa minua ja hokee, että olen rasisti. Ja kun sitä hoetaan tarpeeksi, niin muutkin tyhmät uskoo.
Taitaa olla niin, että persujen älykkyys ei riitä asialliseen keskusteluun ilman syrjintää, haukuntaa jne.
Oliko tämä esimerkki siitä asiallisesta puheesta?

Yhteistyössä