Hesalaiset! Mihin hotelliin kannattaa majoittua, jos reissu suuntautuu lintsille ja sealifeen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matkaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kävellen pääsee kätevästi siitä Kallion Cumuluksesta. Toisaalta, lintsille pääsee ratikalla helposti lähes mistä keskustan alueen hotellista tahansa :) Busseilla tietysti kauempaakin mutta saattaa mennä hankalaks..
 
onko siis sealife samalla alueella...nimimerkillä laiska googlettaja?

Kiitos tähänastisista vinkeistä. Mietin vain, että millä mä uskallan ajaa sinne keskustaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä ap;24226204:
onko siis sealife samalla alueella...nimimerkillä laiska googlettaja?

Kiitos tähänastisista vinkeistä. Mietin vain, että millä mä uskallan ajaa sinne keskustaan...

Tai sitten menet Pasilaan hotelliin. Eipä tarvitse keskustassa kurvailla. Sieltä yhtälailla Lintsi lähellä.
 
Sinänsä hauska esittää kysymys helsinkiläisille...miksipä me oltais täällä missään hotellissa
asuttu, kun Lintsiltä mennään yöksi kotiin :)

Mutta joo,cumulus Olympia ja hotelli Pasila on lähellä.
 
Sinänsä hauska esittää kysymys helsinkiläisille...miksipä me oltais täällä missään hotellissa
asuttu, kun Lintsiltä mennään yöksi kotiin :)

Mutta joo,cumulus Olympia ja hotelli Pasila on lähellä.

hesalaisille, kun tietävät hotellien sijainnit paremmin kuin joku kuopiolainen tai jänkäläinen. Kysehän ei ollut siitä, että olisin halunnut tietää, millaiset hotelleissa on yöpyä.
 

Yhteistyössä