hesalaiset huom!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Minun yksi sukulainen menee hesaan loppukuusta ja hän kysyy minulta neuvoa mitä hesassa/ minne mennä/tehdä muuta kuin shoppailla. Mä asun ite espoossa ja en edes käy paljon hesassa nekä tunne helsinkiä kovin kyvin kun olen asunut suht vähän aikaa vasta täälläkin. Auttakaa mua nyt kiitos!

riippuu mistä tykkää? tykkääkö kulttuurista? jos tykkää, on teattereita, konsertteja, taidenäyttelyitä jne. haluaako bailata? on baareja ja keikkoja...pitääkö urheilusta? siihen on monia mahdollisuuksia. tarkenna vähän...ainahan voi mennä hyvin syömään ja ravintoloitahan on...

[QUOTE="sandra";21988653]riippuu mistä tykkää? tykkääkö kulttuurista? jos tykkää, on teattereita, konsertteja, taidenäyttelyitä jne. haluaako bailata? on baareja ja keikkoja...pitääkö urheilusta? siihen on monia mahdollisuuksia. tarkenna vähän...ainahan voi mennä hyvin syömään ja ravintoloitahan on...[/QUOTE]

osaisitko suositella hyvää ravintolaa. On kyllä hyvän ruoan ystävä! Voisi tykätä myös teatterista ja jostain bailauspaikasta joka on tarkoitettu tuon ikäisille, mikähän olis sellainen?

Mä en ihmettele kuin sitä,missä päin Espoota aloittaja asuu? Kun ei ainakaan kovin "fiinille" espoolaiselle kuullosta,mitättömine tietoineen.Oma veikkaukseni on;Suvela.

Yhteistyössä