bbierass
Juu mieluummin kanssa ottaisin vähän fiksummat ja kivammat naapurit, en edes haluaisi lasteni leikkivän tuollaisten kanssa.
mä sit taas järkytän sillä et kuljen tissiliiveillä - ei aina jaksa biksujaOnkohan meidän naapurit saanu kauheet traumat ku mä näin kesällä oon kotona ilman liivejä???? Ja siis tietenki myös tossa pihassa kuljen ilman...ja tissit on isot ja roikkuvat.
Voi ei, onks mun ny pakko ruveta pihaski pitään liivejä? :'(
Muuten, häiritsevää on koirien haukunta, josta valittaisin naapureille. Jos ei tehois niin sitte isännöitsijälle.
Lasten kielenkäyttö toki kuulostaa ikävältä.
Mutta noin muutenhan tos tuntu järkyttäneen lähinnä ulkonäkö, mitäs jos ap panis silmät kii ku naapurit tulee näkyville?
Olipa katkeraa puhetta köyhältä vuokralla asuvalta wt-luuserilta.Perheen asuttava vuokrarivari kustantaa enemmän kuin omistusasunto. Rahalla saa huolettoman kunnossapidon, ikuisen takuun sekä vapauden lähteä milloin tahansa uuteen osoitteeseen esimerkiksi työn perässä tai naapuria karkuun.
Että pidä sinä köyhä ja ylituettu omistusasuja vaan kivat lomat itseksesi talorempan ja yhä vahvistuvien home-epäilyjen keskellä siinä luukussa, jonka arvo on lopulta tontissa. Paitsi tietenkin jos on vuokratontti, niin sitten ei missään.
Lemmikit unohtui listalta. Kissat, kanit, halvat koirat.Valkoisen roskaväen tunnusmerkkejä:
-Ylipaino (etenkin naisella)
-Näkyvät tatuoinnit
-”Räväkät” hiusvärit
-Persaukisten kulkuneuvo eli joku maks. muutaman tonnin ritsa. Opel, Renault, Citroen yleisiä. Toki myös kaikki vanha jenkkipaska, tosin wt-porukoilla on enää harvoin varaa ajella moisilla ykkösautona.
-Tupakointi
-Huonosti käyttäytyvät lapset
-Kovaääninen puhe
-Runsas alkoholinkäyttö, marketin halvin kaljatölkki kädessä kulkeminen (Karjala, Koff)
-Ruokaostokset Lidlistä
Todellakin!!!Lemmikit unohtui listalta. Kissat, kanit, halvat koirat.