Herranjumala mitä sitä ihmiset tekee unissaan :o

Mä heräsin yöllä 5.00 aikaan ja ihmettelin kun mulla ei ollut alushousuja jalassa. Kysyin aamulla mieheltä, niin sitä rupesi kauheasti naurattamaan. Kertoi sitten, että olin yöllä noussut sänkyyn istumaan, kivunnut miehen päälle hajareisin ja alkanut riisumaan sen boksereita. Mies oli miettinyt olenko hereillä vai en ja kysyi mitä oikein teen. Epämääräisen muminan saattamana, mies tajusi että nukun ja kaatoi minut kainaloonsa. Sitten olin ottanut itse alkkarit pois ja heittänyt ne lattialle :eek: . Ihan sairasta hommaa :LOL: .

Miksi noin ei käy minulle???
Tekisipä minun avokkaani minulle noin niin antaisin kyllä mielelläni hoitaa hommansa loppuun asti...

nimimerkki: tässä mies puutteessa tammikuusta asti ja puutetta jatkuu hamaan tulevaisuuteen...kunnes puolisoakin sattuisi haluttamaan

miksi katsot lahnaa
Alkuperäinen kirjoittaja Miksi noin ei käy minulle???:
Tekisipä minun avokkaani minulle noin niin antaisin kyllä mielelläni hoitaa hommansa loppuun asti...

nimimerkki: tässä mies puutteessa tammikuusta asti ja puutetta jatkuu hamaan tulevaisuuteen...kunnes puolisoakin sattuisi haluttamaan
vaiha akkaa

Kultaisen vaimoni mielestä tuo haluttomuus on ihan normaalia kun on pieniä lapsia, joten mitäpä siihen on sanomista?

Enkä usko että se vaihtamalla kummenee? Uudet ongelmat edessä joten eiköhän sitä mennä hautaan saakka ilman seksiä ja läheisyyttä. Pitänee vain jaksaa uskoa että rakkautta riittää.

Lokki
Alkuperäinen kirjoittaja Miksi noin ei käy minulle??? :
Kultaisen vaimoni mielestä tuo haluttomuus on ihan normaalia kun on pieniä lapsia, joten mitäpä siihen on sanomista?

Enkä usko että se vaihtamalla kummenee? Uudet ongelmat edessä joten eiköhän sitä mennä hautaan saakka ilman seksiä ja läheisyyttä. Pitänee vain jaksaa uskoa että rakkautta riittää.

Sitä vaimoa voisi haluttaa kummasti enemmin,jos suurin osa kotihommista ei jäisi sen kontolle,vaan se meispuolinenkin ymmärtäisi hoitaa edes oamt sotkunsa....näin ainakin meillä.

kiki
On voinu mies olla ihmeissään.
Meillä poika harrasti parisen vuotta sitten yöjuoksua eli aina pari tuntia nukuttuaan nousi sängystä ja juoksenteli ympäri kämppää ja höpötti hirveesti samalla. yhtenä yönä se sit vähän aikaa juoksenneltuaan meni takas huoneeseensa, avasi vaatekaapin oven ja otti sieltä pikkuhousut ( poika nukkuu pelkissä pikkareissa joten hällä oli jo jalassa sellaset )pisti ne jalkaansa näiden toisten housujen päälle, kävi olkkarissa juoksemassa kiekon, tuli huoneeseensa takas, riisu ja pisti ne pukemansa housut takas kaappiin ja rupes tyytyväisenä nukkumaan.
Mie nauroin ihan hulluna, kun oli se sen verran koomisen näköstä

Omasta mielestäni minua ei mitenkään voi syyttää laiskuudesta ja osallistumattomuudesta. Tunnustan että kotityöt ovat osaltani vähemmällä kuin puolisolla, mutta kun yritän esim. siivota niin minut hätistellään pois koska olen kuulemma liian hidas tai muuta vastaavaa...

Unisieppari
Toissayönä minä näin seksiunta ja heräsin siihen kun sain orgasmin. Olin kyllä hoomoilasena hetken, en ole aiemmin moista kokenut vaikka ikääkin on jo aikuisen naisen verran. Tulipahan koettua tuokin.

Unissani olen kyllä sylkenyt miehelleni, tukistanut häntä (!) ja "leiponut" kuin kissa miehen selkää. Ihmeellinen unimaailma =)

Me ollaan kaksi kertaa herätty siihen että.. Noh. Itse asiaan. Siis molemmat. Kummallakaan ei mitään muistikuvaa, mitä on tapahtunut ennenkö ollaan oltu jo ihan touhuissa molemmat. :D :LOL:

No mutt maailman paras seksiä se on ollut molemmilla kerroilla ainakin. :D

yks mun ja mun miehen kaveri kerran oli yötä meillä ja ihmeteltiin mitä mekkalaa olkkarista kuuluu...
se kaveri hamuili kädellään tulostinta ja pyöritteli kättään sit tulostimen "sisällä"
mun mies kysy mitä se tekee ni se sano "nää on ihan kohta valmiit"
kaveri meni sohvalle..
hetken päästä kaveri nousi ja meni taas tulostimen luo ja alkoi hamuilla.
Sit nosti käden ja alkoi lappaa muka lautaselle jotain sieltä:)
mun mies kysy uudelleen mitä se tekee kun oltiin oven suusta seurattu huvittuneina..
kveri tokasee vaan "kyllä grilli makkara on hyvää"
:LOL: :LOL:

mies hipelöi mua unissaan..monta kertaa heränny siihen kun tämän käsi on mun alkkareiss ja jätkä täydessä unessa :LOL: muutaman kerran tarrannu kädestä kiinni ja työntäny boxereihinsa..tämäkin tapahtunu täydessä unessa..voi voi :D

vieras
Meillä 9v kävi viime yönä pissaamassa keittiön roskikseen. mies meni kattoon et kuka siel koluaa ja kysy et mitä sää oikein teet. Poika vaan totes et mua pissattaa. oli kerenny jo tarpeensa toimittaa kun mies ehti hätiin. Suht hyvin osui onneksi sinne roskikseen. Joskus aikasemminkin on yrittäny mut ei oo ehtiny mitään tehdä.

Yhteistyössä