Herramies vai miestä ei vain kiinnostanut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sinkku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kauanko kannattaa odottaa miehen yhteydenottoa? Mies sanoi, että soitellaan kun toi mut kotiin. Mietin, että uskallanko laittaa itse hänelle viestiä. Mutta koska on liian aikaista ja koska on liian myöhäistä...

[QUOTE="a p";29474500]Kauanko kannattaa odottaa miehen yhteydenottoa? Mies sanoi, että soitellaan kun toi mut kotiin. Mietin, että uskallanko laittaa itse hänelle viestiä. Mutta koska on liian aikaista ja koska on liian myöhäistä...[/QUOTE]No älä ainakaan tältä palstalta neuvoa kysy. Täällä jatkuvasti naiset rääkyvät sitä että mikä on kun mies ei ota yhteyttä samalla kun itse odotetaan perse homeessa tekemättä mitään. Jumalauta, nyt eletään vuotta 2014. Jotkut ämmät elävät vielä jossain tarunhohtoisessa historiallisessa prinsessamaailmassa ja odottavat että prinssi uljas karauttaa valkealla ratsulla paikalle ja kaappaa mukaansa ja sitten rääkyvät ihmeissään kun mitään ei tapahdu jos itse ei vaivaudu olemaan yhtään aloitteellinen tai ylipäätään tekemään mitään.

Totta hitossa voit laittaa viestin ja kannattaa tehdä niin jos siltä tuntuu. Saa olla aika henkisesti häiriintynyt mies jos kokee moisen jotenkin vastenmieliseksi. Katsos miehet ovat erilaisia kuin naiset, niin hämmentävää kuin se naisille varmasti onkin.

[QUOTE="a p";29474500]Kauanko kannattaa odottaa miehen yhteydenottoa? Mies sanoi, että soitellaan kun toi mut kotiin. Mietin, että uskallanko laittaa itse hänelle viestiä. Mutta koska on liian aikaista ja koska on liian myöhäistä...[/QUOTE]

Tää on just näitä "Sääntö 56: Odota aina, että ,ies ottaa yhteyttä. Muuten olet helppo" ...ei niihin miehiin kuulemma ole ohjeita.

[QUOTE="huoh";29474527]No älä ainakaan tältä palstalta neuvoa kysy. Täällä jatkuvasti naiset rääkyvät sitä että mikä on kun mies ei ota yhteyttä samalla kun itse odotetaan perse homeessa tekemättä mitään. Jumalauta, nyt eletään vuotta 2014. Jotkut ämmät elävät vielä jossain tarunhohtoisessa historiallisessa prinsessamaailmassa ja odottavat että prinssi uljas karauttaa valkealla ratsulla paikalle ja kaappaa mukaansa ja sitten rääkyvät ihmeissään kun mitään ei tapahdu jos itse ei vaivaudu olemaan yhtään aloitteellinen tai ylipäätään tekemään mitään.

Totta hitossa voit laittaa viestin ja kannattaa tehdä niin jos siltä tuntuu. Saa olla aika henkisesti häiriintynyt mies jos kokee moisen jotenkin vastenmieliseksi. Katsos miehet ovat erilaisia kuin naiset, niin hämmentävää kuin se naisille varmasti onkin.[/QUOTE]

Mulla on vain niin huonoja kokemuksia miehistä ja olen saanut siipeeni liian monta kertaa. En jaksaisi enää yhtäkää pettymystä. Vaikka ei se suuri pettymys vielä tässä vaiheessa olisikaan kun kyse pienestä ihastumisesta, mutta pettymys silti.

Viime yö vietetty miehen luona ja niin menee tämäkin yö siellä. Mies ehdotti eilen laivaristeilyä kolmen viikon päähän kun sattuu olemaan lomaa kummallakin. Sanoi, että kyllä mun lapsi voi mukaan tulla jos haluan.

Alkuperäinen kirjoittaja Yög;29497139:
Hyi, miten sä voit olla niin vanhan kanssa? Etkö saa nuorempaa?
Vanhoille miehillehän kelpaa melkein kuka vaan, jos se "kuka vaan" on nuori.

Naurettava, typerä ja lapsellinen ajatus tuo, että nainen ei muka saa nuorempaa jos on vanhemman miehen kanssa. Kyllä saisin nuoremmankin, mutta nyt vain sattui kohdalle tuon ikäinen. En mä valitse kumppania iän perusteella. Jos kolahtaa niin sitten kolahtaa.

[QUOTE="vvieras";29474532]Tää on just näitä "Sääntö 56: Odota aina, että ,ies ottaa yhteyttä. Muuten olet helppo" ...ei niihin miehiin kuulemma ole ohjeita.[/QUOTE]

Jep, ei kannata lukea Cosmopolitania tai varsinkaan uskoa sen oppeja :D

Ap, ei ehkä kannata raportoida jokaista yksityiskohtaa tänne, vaikuttaa hieman erikoiselta ja nää säilyy täällä ikuisesti

Yhteistyössä