HERRA MUN SIUNAA!!!!

helmeilevä urpo

Aktiivinen jäsen
31.01.2008
1 881
0
36
miten ihmeessä täällä saadaan kaikesta riita aikaiseksi???
hymiöistäkin joku kuittailee :laugh: :laugh:
asiallinen keskustelun yritys kaadetaan heti vittuilulla asian vierestä B)

tänne pitäs saada palsta joka ois kunnon taistelukenttä missä saisitte tapella rauhassa niin ettei tarttis aina huudella omiaan :headwall:

ja harmailu on kivaa voi ihan huoletta soittaa poskeaan jos siltä tuntuu :kieh:
no mä en siihen alennu vaan mustana sanon mitä ajattelen B)

ois varmaan hyväksi monelle istua peilin eteen hetkeksi ja katsoa mitä näkyy,ja nyt en tarkoita ulkonäköä vaan mitä sisällä näkyy ja tuntuu B)

kanaparvessa on aina ollu sellasta :D ja tulee olemaan....kyllä mä pienenä säälin yhtä kanaa kun sillä oli muniessa vissiin revenny peräpää ja sitte toiset nokki se ihan palasiks...... mutta sellasta just tää on. Naisten työpaikollakin sama juttu, kun joka kanalaan saatais yks kukko niin se olis kyllä oikeen vuoden työilmapiirin parannus teko ! :D ;)

Alkuperäinen kirjoittaja iltatähtien äippä:
kanaparvessa on aina ollu sellasta :D ja tulee olemaan....kyllä mä pienenä säälin yhtä kanaa kun sillä oli muniessa vissiin revenny peräpää ja sitte toiset nokki se ihan palasiks...... mutta sellasta just tää on. Naisten työpaikollakin sama juttu, kun joka kanalaan saatais yks kukko niin se olis kyllä oikeen vuoden työilmapiirin parannus teko ! :D ;)

kuulostaa tutulta ;)

Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja nintsku76:
Kerrankin löyty hyvä aihe ja sitte tappelu tyssää siihen, MÄKI HALUAN TAPELLA :kieh: On vitutusmenkkapäivä... |O

ookei, mikä olis hyvä aihe? ei vituta mutta tarttis verotoimistossa käydä.. :whistle:

Ai ajattelit niin kuin kerätä uhoa sitä käyntiä varten? :laugh: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:
Kerrankin löyty hyvä aihe ja sitte tappelu tyssää siihen, MÄKI HALUAN TAPELLA :kieh: On vitutusmenkkapäivä... |O

ookei, mikä olis hyvä aihe? ei vituta mutta tarttis verotoimistossa käydä.. :whistle:

Ai ajattelit niin kuin kerätä uhoa sitä käyntä varten? :laugh: :D

joo :laugh:

No perskutas, vaikka ööö ..hmmm...ootas kohta keksin :laugh: samperi ku meni hyvä kiukku hukkaan kun poika tuli tuohon laulamaan puuha peteä...meni jotenki näin:Tuuha-Pete, kaake koijaa, Puuha-Pete titeki...kaavuli koijaa joojoojoo..lakkoli ajjaa ja kaavuli koijaa....ja siiten se vaihtukin Tomi Traktoriin.

Mut jos venttaat hetken niin kerään kiukun ja tuun takas :laugh:

No perskutas, vaikka ööö ..hmmm...ootas kohta keksin :laugh: samperi ku meni hyvä kiukku hukkaan kun poika tuli tuohon laulamaan puuha peteä...meni jotenki näin:Tuuha-Pete, kaake koijaa, Puuha-Pete titeki...kaavuli koijaa joojoojoo..lakkoli ajjaa ja kaavuli koijaa....ja siiten se vaihtukin Tomi Traktoriin.

Mut jos venttaat hetken niin kerään kiukun ja tuun takas :laugh:

oolrait.. mä käyn siellä verotoimistossa ja tuun takas oikeen vi*tuuntuneena tkaas , käykö? :saint:

Yhteistyössä