HERRA MUN SIUNAA!!!!

No sinä s**tanan m**kku kusiaivo p**kele joka ajoit tänään liikennevaloissa mun takakonttiin sisään!! V**tu autokoulu satavuotiseksi ja tollaset k**vänjatko maasturiautot justiinsa huus helvettiin!!!!!

Kiitos ja anteeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
Alkuperäinen kirjoittaja seropi:
toi tappelu-osio ois kyllä kiva erikseen.sinne sais vittuilla niin paljon kun sielu sietää =)

Joo se ois hyvä ja sit modet vois täältä siirtää kaikki keskustelut jotka menee tappeluks sinne "Tappelu"-osioon :D

Tämä olisikin hyvä!

siis tätä mä uutena ihmettelen? Minusta on selvää, että jotkut tekee provosoivia aloituksia ja niihin monesti vastataan siten.. Ehkä olen outo, mutta sekä harmaana, että mustana kerron mielipiteeni suoraan, jos siitä vittuuntuu niin olkaa hyvä. Väittely on elämän suola.Miten täällä pitää leikkiä? "kysyy tyhmänä"

mitä ajat tällä takaa? Onko harmaa mielipide sinusta jotenkin huonompi? Kyllä täällä keskustella saa ja mielipiteitä esittää, ei erilainen mielipide tarkoita toisen lyttäämistä! Viittaatko tuohon scarletin "huono äiti ketjuun"? Minusta siinä on paljon ihan asiaakin, itse ap on siinä kovin provosoiva, eikä edes yritä keskustella asiallisesti. Sori vaan mutta näin on.

e010.gif

Alkuperäinen kirjoittaja vieras vintiö:
mitä ajat tällä takaa? Onko harmaa mielipide sinusta jotenkin huonompi? Kyllä täällä keskustella saa ja mielipiteitä esittää, ei erilainen mielipide tarkoita toisen lyttäämistä! Viittaatko tuohon scarletin "huono äiti ketjuun"? Minusta siinä on paljon ihan asiaakin, itse ap on siinä kovin provosoiva, eikä edes yritä keskustella asiallisesti. Sori vaan mutta näin on.

en sitä ketjua tarkoita vaan monissa keskusteluissa jotka ovat ihan asiallisia
jotkin lapselliset/ilkeämieliset kommentoivat aivan asianvierestä täyttä sontaa.ja tietty rekatutkin siihen syyllistyy en sitäkään kiellä

täällä paljon asiallisia harmaita mutta löytyy myös näitä jotka nauttii siitä että saa aivan älyttömyyksiä laukoa.asiallinen kommentointi ei vahingoita ketään ja aina hyvä että on monia mielipiteitä ja pitääkin olla keskustelua,sehän on tämän palstan tarkoituskin käsittääkseni;) ja on sitten näitä jotka kommentoivat ja jos ei miellytä niin tappelu on valmis sillä kertaa... :headwall:

ja on ikävän yleistä että jokin ihan hyvä ja mielenkiintoinen aihe kaatuu kun aletaan se älytön kuka on tämän palstan hierarkian huipulla taistelu B)

mutta jospa näihin taistoihin löytyisi aivan oma keinonsa niin varmaan ilmapiiri puhdistuisi muualla eikä sotkisi keskusteluja =) :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras vintiiö:
siis tätä mä uutena ihmettelen? Minusta on selvää, että jotkut tekee provosoivia aloituksia ja niihin monesti vastataan siten.. Ehkä olen outo, mutta sekä harmaana, että mustana kerron mielipiteeni suoraan, jos siitä vittuuntuu niin olkaa hyvä. Väittely on elämän suola.Miten täällä pitää leikkiä? "kysyy tyhmänä"

no kunnon väittely on aina kivaa B) mut sellainen paskan heitto on typerää mitä joskus näkee jossa ei ole mitään järkeä :headwall:

Yhteistyössä