Alkuperäinen kirjoittaja seropi:toi tappelu-osio ois kyllä kiva erikseen.sinne sais vittuilla niin paljon kun sielu sietää =)
Joo se ois hyvä ja sit modet vois täältä siirtää kaikki keskustelut jotka menee tappeluks sinne "Tappelu"-osioon
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja seropi:toi tappelu-osio ois kyllä kiva erikseen.sinne sais vittuilla niin paljon kun sielu sietää =)
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Alkuperäinen kirjoittaja seropi:toi tappelu-osio ois kyllä kiva erikseen.sinne sais vittuilla niin paljon kun sielu sietää =)
Joo se ois hyvä ja sit modet vois täältä siirtää kaikki keskustelut jotka menee tappeluks sinne "Tappelu"-osioon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Muhun halutaan asettaa hymiörajoitin :'( B):kieh:
:xmas:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras vintiö:mitä ajat tällä takaa? Onko harmaa mielipide sinusta jotenkin huonompi? Kyllä täällä keskustella saa ja mielipiteitä esittää, ei erilainen mielipide tarkoita toisen lyttäämistä! Viittaatko tuohon scarletin "huono äiti ketjuun"? Minusta siinä on paljon ihan asiaakin, itse ap on siinä kovin provosoiva, eikä edes yritä keskustella asiallisesti. Sori vaan mutta näin on.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras vintiiö:siis tätä mä uutena ihmettelen? Minusta on selvää, että jotkut tekee provosoivia aloituksia ja niihin monesti vastataan siten.. Ehkä olen outo, mutta sekä harmaana, että mustana kerron mielipiteeni suoraan, jos siitä vittuuntuu niin olkaa hyvä. Väittely on elämän suola.Miten täällä pitää leikkiä? "kysyy tyhmänä"