Herra,anna mulle voimaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt

Vieras
siivota tää asunto...
Ei tässä paljoo olis..62 neliöö...tavarat omilla paikoillaan ja pölyt pyyhitty...imuroida pitäs ja pestä lattiat...pyykit ptäs saada pestyy..en vaa jaksas..en millää.

Mä sain siivoukset tehtyä jo ajat sit tänään :) Imurointi, keittiön pöytien järjestely, pyyhintä+ tiskit,pölyt,lattiat pesin,vessan puunasin,petivaatteet vaihdoin.

Enää pesukone pitää laittaa päälle.

Väsyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä sain siivoukset tehtyä jo ajat sit tänään :) Imurointi, keittiön pöytien järjestely, pyyhintä+ tiskit,pölyt,lattiat pesin,vessan puunasin,petivaatteet vaihdoin.

Väsyttää.

kade.Mä tulin töistä vasta vähän yli kolme.Ei tietty olis mikää pakko just tänään siivota,MUTTA..oon yksin kotona ja saan iiiihan rauhassa touhuta.Jospa tohon salkkareihin mennes olis valmis...sit vois ottaa rennost loppuillan,.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Väsyttää.

kade.Mä tulin töistä vasta vähän yli kolme.Ei tietty olis mikää pakko just tänään siivota,MUTTA..oon yksin kotona ja saan iiiihan rauhassa touhuta.Jospa tohon salkkareihin mennes olis valmis...sit vois ottaa rennost loppuillan,.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Ei auta pyytää mielikuvitushenkilöltä voimia :saint:

Tartteeko sitä heti pilkata?
Musta on typerää vähätellä toisen uskoa.

Se on mielipide, ei vähättelyä. *hohhoijaa*

No älä :xmas:

Ja tää aloitus ei tainnut ollakaan kovin vakavalla naamalla kirjoitettukaa..?

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Ei auta pyytää mielikuvitushenkilöltä voimia :saint:

Tartteeko sitä heti pilkata?
Musta on typerää vähätellä toisen uskoa.

Se on mielipide, ei vähättelyä. *hohhoijaa*

No älä :xmas:

Ja tää aloitus ei tainnut ollakaan kovin vakavalla naamalla kirjoitettukaa..?

Alkuperäinen kirjoittaja ResuMehiläinen:
Mä tuun heti tekeen nuo kaikki sun puolesta jos sä luet mun puolesta tenttiin |O

vaihtarit tuli!!Heh..mut en lupaa et mitää jää päähän..tai et en nukaha kesken kaiken...

Pitänee soittaa Andylle...jos se vaikka räjäyttäs mun imurin!

Yhteistyössä