Herqules twin raptor spin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ellu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ellu

Vieras
Minkälaiset nämä tuplat ovat käytössä?
Menevätkö pieneen tilaan kasattaessa, ovatko painavat jne...
Onko tyyppivika se että kuomu on keskeltä vähän läjässä,vai onko siinä ns. roikuttu?

Mukava kuulla totuudenmukaisia kommentteja rattaista, eikä vain myyjien koska he tietty kehuvat omiaan :) Olen Käytettynä katsonut tuplia, ja saa nyt nähdä mitkä päädyn ostamaan. n. 200? pudjetin olen itselleni laittanu ja sillä pitäs hyvät käytetyt saada :D

Alkuperäinen kirjoittaja ellu:
Mukava kuulla totuudenmukaisia kommentteja rattaista, eikä vain myyjien koska he tietty kehuvat omiaan :) Olen Käytettynä katsonut tuplia, ja saa nyt nähdä mitkä päädyn ostamaan. n. 200? pudjetin olen itselleni laittanu ja sillä pitäs hyvät käytetyt saada :D

Musta ne oli tuplina mitä näppärimmät. Ei kyllä sellaset joita olisi halunnut autossa yms.roudata koska olivat aika painavat vaikka saikin nopeasti kasaan. Yksikköinä ovat kuulemma tosi surkeat mutta ainakin itse olin niihin tupliin tyytyväinen. Kulkivat maastossa kuin maastossa ja mahtuivat aika kätsysti pienistäkin ovista. :) En kyllä usko että saat 200eurolla. Me myytiin omamme hintaan 250e just ennen muuttoa kauhealla kiireellä ja ne lähti tosi halvalla! Seurasin silloin että yleensä niiden hinta menee vähintään kolmeen sataan ja sen ylikin.

En suosittele!Se kuomu on just sellainen kuin kuvailet,semmonen läsähtänyt.Jarrut meni rikki vuoden käytön jälkeen ja nyt kärryjä ei saa enää kasaankaan. Raskas pukata. ÄLÄ OSTA,menee rahat hukkaan.

Yhteistyössä