Meillä varauksessa juuri nuo 4pyöräiset, mutta käytännön kokemusta ei vielä ole. Sen verran kuitenkin sanoisin että itse niistä netistä tietoa yritin hakea ja se vähä mitä näin niin jakautuu kuten kaikissa muissakin suosittelijoihin ja haukkujiin.
Joku kommentoi jossain esim että ovat hirmuisen kapeat vaunut, siis niihin menee emmaljungan kantokassi, joten eivät ne sen kapeammat/pienemmät ole kuin muutkaan.
Kuomusta myös on sanottu että se löystyy eikä itse pysty kiristämään, tähän lastentarvikeliikkeessä sanoivat että osassa ollut kyllä ongelmia, mutta tarvittaessa heillä käyttää niin kiristävät heti samantien, heillä on siihen sopiva työkalu.
Jousitus on säädettävä ja ainakin itse tykästyimme kyseisiin vaunuihin kun nyt useampaan otteeseen niitä käyty katsomassa, samoin kuin muitakin.
Nehän ovat sveitsiläiset vaunut, mutta tehdas tekee yhteistyötä emmaljungan kanssa, joten enpä usko että ihan hirmuisesti eroa niillä olisi.
Kätevät kasata, irroittaa tarvittaessa renkaat jne.
Näin ilman ulkokäyttöä/käyttöä lapsen kanssa ainakin itse olen/olemme päätyneet näihin vaunuihin ja jo innoissaa odotetaan että päästään testailemaan.