Herqules-rattaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ratasfriikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ratasfriikki

Vieras
Hei!

Laitan nyt tännekin tämän...Onko kellään kokemuksia Herqules-rattaista? Erityisesti niistä nelipyöräisistä.. Ovatko hintansa arvoisia, kestäviä ja meneekö myös isommalle lapselle koon puolesta?

Kiitskiits

-mamma ja poikanen

Meillä Herqules Raptor 3- rattaat(eivät siis nelipyhöräiset) ja ollaan oltu tosi tyytyväisiä. Maksettiin uutena 430 euroa, kun mukaan tuli kantokassi, jalkapeite,sadesuoja ja hyttyssuoja. Suosittelen.

Meillä varauksessa juuri nuo 4pyöräiset, mutta käytännön kokemusta ei vielä ole. Sen verran kuitenkin sanoisin että itse niistä netistä tietoa yritin hakea ja se vähä mitä näin niin jakautuu kuten kaikissa muissakin suosittelijoihin ja haukkujiin.

Joku kommentoi jossain esim että ovat hirmuisen kapeat vaunut, siis niihin menee emmaljungan kantokassi, joten eivät ne sen kapeammat/pienemmät ole kuin muutkaan.
Kuomusta myös on sanottu että se löystyy eikä itse pysty kiristämään, tähän lastentarvikeliikkeessä sanoivat että osassa ollut kyllä ongelmia, mutta tarvittaessa heillä käyttää niin kiristävät heti samantien, heillä on siihen sopiva työkalu.
Jousitus on säädettävä ja ainakin itse tykästyimme kyseisiin vaunuihin kun nyt useampaan otteeseen niitä käyty katsomassa, samoin kuin muitakin.
Nehän ovat sveitsiläiset vaunut, mutta tehdas tekee yhteistyötä emmaljungan kanssa, joten enpä usko että ihan hirmuisesti eroa niillä olisi.
Kätevät kasata, irroittaa tarvittaessa renkaat jne.
Näin ilman ulkokäyttöä/käyttöä lapsen kanssa ainakin itse olen/olemme päätyneet näihin vaunuihin ja jo innoissaa odotetaan että päästään testailemaan.

Meillä nelipyöräiset Herquleet olleet käytössä nyt kohta viisi kuukautta. Täysin tyytyväisiä olemme olleet.

Mahtuvat pieneenkin autoon (oli yksi kriteeri kun itse niitä ostimme), sekä allaoleva kori on oikeasti käyttökelpoinen. Erittäin näppärät kasata ja purkaa, jaksan myös itse naisena niitä nostella kun eivät ole hirvittävän painavat.

Herquleksen oma kantokassi on tosiaan ehkä hieman kapea ja ainakin näin kesällä todella kuuma kun on topattu, mutta voihan siihen sitten ostaa emmalta tai emmaljungalta toisenlaisen. Talvivauvalle varmasti parempi. Muutenkinhan kassi ja rattaat myydään erikseen. Me ostimme Herquleen oman mutta eri värisen kuin rattaat.

Uusimmat

Yhteistyössä