N
neuvoton odottaja
Vieras
Onko täällä toisia äitejä kellä tämä sama kiusallinen vaiva? Mulla on nyt muutaman kerran ollut raskauden aikana (lähinnä alkuraskaudesta) ja nyt taas tuntuu että tulossa on. Mulla oireilee vain yhdellä näppylällä, mutta vaivana sitäkin suurempi. Onko herpeksestä jotain vaaraa sikiölle? Onko teillä estolääkitys auttanut, että synnytysajankohtana ei rakkuloita olisi? Mulla tämä on siirtynyt ylähuulesta alapäähän joten ilmeisesti sama estolääke auttaa jota ottaisin huuliherpekseenkin? Neuvolantäti on aika nihkeä kertomaan mitään joten siksi täällä kyselen. Neuvolalääkärille ei aikoja mielellään anneta kun säästetään.
Esikoista odottaessa neuvolassa oltiin sitä mieltä, että herkes ei ole este alatiesynnytykselle koska kätilö voi liinoilla suojata vauvaa ulostullessa( siis jos rakkuloita on). Mitään estolääkitystä en silloin saanut, outoa eikö?
Esikoista odottaessa neuvolassa oltiin sitä mieltä, että herkes ei ole este alatiesynnytykselle koska kätilö voi liinoilla suojata vauvaa ulostullessa( siis jos rakkuloita on). Mitään estolääkitystä en silloin saanut, outoa eikö?