Hero menee tähän kuumuuteen!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helvetti ku riittäis jo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no se on sama olisko +15 niin sitten valitettas et mikä kesä tämä on. Itte osasin varautua tähän koska siitä puhuttiin pari viikkoa että tulee hellejakso.. Vituttaa tietysti yöllä kun on kuuma, mutta se on ohimenevää.. Kesä on lyhyt aika ja siitä on nautittava. Rakastan kyllä talvea enempi.. mutta lapsikin nauttii ku voi mennä ulkona vaikka alasti jos siltä tuntuu. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no se on sama olisko +15 niin sitten valitettas et mikä kesä tämä on.

Moni varmaan toivoo jotain +15 ja +30 väliltä? Tyhmää aina vetää ääripäät mukaan.

Terveisin,
Britanniansuomalainen jolla oikeasti oli tänään tuo +15

:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no se on sama olisko +15 niin sitten valitettas et mikä kesä tämä on. Itte osasin varautua tähän koska siitä puhuttiin pari viikkoa että tulee hellejakso.. Vituttaa tietysti yöllä kun on kuuma, mutta se on ohimenevää.. Kesä on lyhyt aika ja siitä on nautittava. Rakastan kyllä talvea enempi.. mutta lapsikin nauttii ku voi mennä ulkona vaikka alasti jos siltä tuntuu. :)

Minä en valita kuin sillon, kun tätä kuumuutta jatkuu liian pitkään eli nyt. Mielummin ottaisin sellaisen kesän että sataa jos vaihtoehto tämä.

Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Kyllä nautin, vaikkei saakaan hyvin nukuttua. Suomen kesä on niin lyhyt.

Miks ette hommaa tuulettimia?

Ei ne tuulettimet paljon auta. Tuo on ihan turhaa "kesä on niin lyhyt". Ihminen joka ei kestä kuumuutta mitenkään hyvin tää on yhtä tuskaa. Pakastimessa vois asua hellejakson loppuun.

oikeesti jos ei kestä kuumuutta niin se on aivan kamalaa. Niille ihmisille joille tää on ihanaa; meistä tuntuu samalta kuin olis saunassa kokoajan. Ei ole kiva hikoilla KOKOAJAN ja JOKA PAIKASTA- Vaatteet päällä ei voi olla hetkeäkään, ulos jos menee niin vaatteet on märät samantien. Olen itse käynyt tänään suihkussa 5 kertaa-

Kyllä, todella kyllästyttää nää helteet :(! Tällainen keli ei ole hyväksi kenellekään.. ei lapsille, ei vanhuksille, ei lihaville eikä laihoille, ei eläimille, ei työssä oleville, ei sairastaville eikä pitkäaikaissairaille.. ei siis kenellekään. Tämä on jo terveydelle vaarallista monin tavoin.

Kyllä, Suomen suvi on niiiiiiiin ihana ja lyhyt, mutta pitääkö sen suven olla aina joko pirun kylmä ja sateinen tai pirun kuuma ja kuiva??!! Eikö vois olla sellasta ihanteellisinta välimuotoa? Että kesällä olis enimmäkseen ihanan lämmintä ja aurinkoista, max. +20-23 astetta ja välillä sataisi.. siis sopivasti molempia. Ei kuitenkaan mitään ääripäitä.

Tässä mälyttömässä helteessä ei todella voi eikä jaksa tehdä yhtään mitään. Vaarana on ihon palaminen, uv-säteily, kuivuminen, päänsärky, auringonpistos, lämpöuupumunen, lämpöhalvaus.... ym. Joo, näiden suoja-/ennaltaehkäisykeinoja on olemassa, mutta ne eivät aina eikä kaikille auta. Myös univaje aiheuttaa monenmoisia ongelmia eri ikäisille ihmisille, kun kuumuuden takia ei saa edes nukuttua. Työssä täytyisi jaksaa ja pystyä keskittymään tarkkuutta ja huolellisuutta vaativiin tehtäviin.. esim. hoitoalalla kyse on ihmisten hengistä eikä virheitä saa tulla. Tämä koskee myös muita aloja toki.

Toivon todella, että ne inhimilliset kesäkelit alkaisi ja pian! :) :)

Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Lihavat ihmiset eivät tykkää helteistä.

Pyh. Mä en pidä kylläkään auringonpaisteessa olosta koska tulee ihottumaa ja palan, paisteessa tulee myös paha olo koska olen raskaana mutta muuten tää on kivaa...just sen tänään tajusin :D Niin ja olen siis lihava.

Meille kylvettiin nurtsi alkukesästä.. arvatkaapa saako seistä nyt kaikki illat vesiletku kädessä.

Siivoan työkseni, ei kesälomaa. Olen raskaana. Kärsin pahasta aurinkoihottumasta.

Mutta muistan myöskin kuinka paljon viime talvena .. kohta on taas sata astetta pakkasta.

Yhteistyössä