Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Miksi tää piti nostaa![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja renee:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Miksi tää piti nostaa![]()
![]()
Ootko olevinas hauska, miksi oot nostanu sitte!!
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Alkuperäinen kirjoittaja renee:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Miksi tää piti nostaa![]()
![]()
En mä tätä nostanut vaan joku muu joka kerkes poistaa viestinsä joka oli ennen mun viestiä.
Alkuperäinen kirjoittaja renee:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Alkuperäinen kirjoittaja renee:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Miksi tää piti nostaa![]()
![]()
En mä tätä nostanut vaan joku muu joka kerkes poistaa viestinsä joka oli ennen mun viestiä.
Joo niin varmaan, uskotaan iha heti! onko sul kaks persoonaa ku teet tollasta!!
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja renee:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Alkuperäinen kirjoittaja renee:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Miksi tää piti nostaa![]()
![]()
mistäs tiedät?
Aivan oikeasti oli aivan toinen nikki joka nosti tämän ketjun esille. Tiedän kyllä kuka, mutta enpä kerro![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja renee:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Alkuperäinen kirjoittaja renee:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Miksi tää piti nostaa![]()
![]()
No mä tiedän sen siitä, että ehdin nähdä sen nostajan viestin täällä ennenkuin hän poisti sen.Alkuperäinen kirjoittaja kummastelija:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja renee:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Alkuperäinen kirjoittaja renee:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Miksi tää piti nostaa![]()
![]()
mistäs tiedät?
Aivan oikeasti oli aivan toinen nikki joka nosti tämän ketjun esille. Tiedän kyllä kuka, mutta enpä kerro![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Kaipa se viestin poistaminen on mahdollista vain kirjautuneena.
Alkuperäinen kirjoittaja kirjautunutkin:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Kaipa se viestin poistaminen on mahdollista vain kirjautuneena.
Semmosta kohtaa
Alkuperäinen kirjoittaja laiskimus harmaana:ai siis missä todiste?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miksi tätä ei ois saannu nostaa? ja mä en ole tätä tollo joskus nostanu!! ihmettelen vaan et mikä täs on niin kiellettyy.
Alkuperäinen kirjoittaja synnytär:eli testaan tuota poistoa eikö muka jää jälkeä?
Alkuperäinen kirjoittaja renee:Alkuperäinen kirjoittaja synnytär:eli testaan tuota poistoa eikö muka jää jälkeä?
ei voi poistaa. mäkään en voi vaika kirjaudun joka kerta.
Alkuperäinen kirjoittaja synnytär:Alkuperäinen kirjoittaja renee:Alkuperäinen kirjoittaja synnytär:eli testaan tuota poistoa eikö muka jää jälkeä?
ei voi poistaa. mäkään en voi vaika kirjaudun joka kerta.
En mä ainakaan näe sitä enää?