"Herne" nenässä, millä pois? Nenähuuhtelu?

  • Viestiketjun aloittaja Piipa
  • Ensimmäinen viesti
Piipa
Mie oon onnistunut jotenkin vetäsemään jotain nenääni ja se tuntuu tuossa nenänielussa koko ajan, mutta ei tule pois vaikka kuinka niistää tai yrittää vetää sitä tuonne sisällepäin.

Onko kukaan saanut tuollaista itse pois, milläs konsteilla? Kannattaako vaikka nenähuuhtelua kokeilla, lähtisikö silla?
 
mie
Jos on niin tiukassa ettei niistämällä liiku eikä oo räkää niin ei se kotikonstein taida lähtee. Jos siis on räkää niin siihen auttaa huuhtelu, mut jos on joku kiintee esine niin se pitää käydä poistattamassa lääkärissä.
 
jeps
meillä lapsi sai oikeasti herneen nenäänsä, ja meitä opastettiin että pitäis saada lapsi aivastamaan. eli nyt jotain tulista pippuria haistelemaan, josko se aivastus toisi 'hernees' pois nenästä.
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Jos on niin tiukassa ettei niistämällä liiku eikä oo räkää niin ei se kotikonstein taida lähtee. Jos siis on räkää niin siihen auttaa huuhtelu, mut jos on joku kiintee esine niin se pitää käydä poistattamassa lääkärissä.
Kun mie tunnen että se kyllä liikku siellä, eli ei oo ohan paikalleen jumittunut, eikä oo ees mikään iso. Itseasiassa se taitaa olla mun nenäkorun kadonnut lukko, jonka oon onnistunut hengittämään sisälle :ashamed:

Jos en saa tuota nenähuuhtelulla poies, niin saakohan ihan työterveyslääkäri sen poies?
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
On sillä työterveyslääkärilläki nenäpihdit =) mee lääkäriin vaan varsinki jos on se nenäkorunlukko :x
Pitääs varmaan, mut mie en oikeen meinaa kehdata, saan varmastikin jonkun saarnaan lävistyksistä ja siitä millaisia koruja pitäis olla :ashamed:
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
On sillä työterveyslääkärilläki nenäpihdit =) mee lääkäriin vaan varsinki jos on se nenäkorunlukko :x
Pitääs varmaan, mut mie en oikeen meinaa kehdata, saan varmastikin jonkun saarnaan lävistyksistä ja siitä millaisia koruja pitäis olla :ashamed:
No ei kai nyt saarnaa sentään =) mee ihmeessä poistattaa se enneku aiheuttaa jonku tulehduksen sun nekkuu :x
 
vieras
Jos sulla on sellaset pitkät teräväpäiset pinsetit, yritä saada niillä tai pyydä vakaakätinen kaveri avuksi. Tota yläpuolella suositeltua toispuolista puhaltamista yrittäisin myös. Ellei kumpikaan tapa edes hievauta lukkoa, hipsisin lääkäriin..
 
Ap
Mie kävin sit tänään varaamassa aikaa työterveyslääkärille, ensi viikolla pääsen. Hävettää vain jo valmiiksi mennä sinne kun hoitajakin oli niin tympeä kun selitin asiaani.
 

Yhteistyössä