hermot menee--

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mammaliini

Jäsen
26.05.2004
60
0
6
Rv 38+5 ja joka päivä supistelee. Viikko sitten oli paikat yhdelle sormelle auki ja kanava lyhentynyt pariin senttiin. Eilenkin supisteli säännöllisesti 15 min välein, siitä tihentyi 7 min ja ..LOPPUI kokonaan \|O !! Nyt ei taas mitään. Kyllähän sitä muuten jaksais odotella. mutta kun kaikki muut tuli jo viimeistään ( kuudes lapsi) 38 viikolla. On tullut tunne, että jaksaaako käynnistyä kunnolla ollenkaan?? Toiseks olen ollut aika nopea synnyttäjä, ja matkaa sairaalaan reilut 100.. Onko kenenkään muun vauva "kiusannut" näin ja onko synnytys ollut sitten miten nopea?

Kyllä vaan. Nyt heinäkuussa synnytin kolmannen lapsen ja eka joka piti oikein käynnistää :laugh:
Synnyttelin vauvaa 38 ja risat, kokoajan oli supistuksia, epäsäännöllisiä ja säännöllisiä. Kun laskettuaika alkoi koittamaan supparit katosi ja käynnistykseen jouduin. Siitä kehkeytyi #&%?$!* synnytys näistä kolmesta ja aikaa meni 6h 30min.

Tiedän tuskasi mutta onneksi niillä on taipumus muuttua iloksi. Minä olen saanut nauttia uudesta vauvasta jo kaksi ja puoli kuukautta ja päivääkään en pois vaihtaisi! :heart:

Yhteistyössä