V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hunsvotti:Mun haamuni samalla testillä vertailun vuoksi. Mut kannattaa tehdä uus testi varmaankin...
![]()
ei toi oo mikään hamu vaan viiva
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hunsvotti:Mun haamuni samalla testillä vertailun vuoksi. Mut kannattaa tehdä uus testi varmaankin...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiuni:Juu.. ei voi muuta sanoa, kuin älkää ostako ko. testiä :kieh: (anteeksi vain, jos täällä on rfsu:n väkeä).. Heitin kyllä aika lailla hanskat tiskiin, kun katsoin tuota hunsvotin kuvaa, tuskin se viiva nyt eri paikkaan tulee eri ihmisillä! Mutta varmistan kyllä paremmalla testillä heti kun pääsen apteekkiin! Veikkaanpa, että nega sieltä paukahtaa :/ Kiitos kovasti viesteistänne, lisääkin saa arvailuja laittaa...
Ai niin, ja RFSU:n ohjeissa lukee, että 2 värillistä viivaa merkitsee raskautta. Pitäisi olla vielä: OBS! Värillinen viiva voi putkahtaa esiin, vaikket olisikaan raskaana - käytä viivoitinta oikean paikan etsimiseen, joka on 5 milliä reunasta!
Alkuperäinen kirjoittaja Farouk:Mitä noi haamuviivat on voisko joku kertoo?
Mul on ainu tullut selkeä nega ja sit ku olin raskaana ni 2 tummanpuhuvaa viivaa! Eli selkeästi on näkkyny
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiuni:Jep, tulen ilmoittamaan, kun asian oikea laita selviää. Kiitos, kun sain jakaa asian kanssanne! Nimim. tulisilla hiilillä seuraavaan testiin asti .. :|
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiuni:Kirjoitin toisellekin palstalle, ja eräs vastasi, että viiva on ihan väärässä paikassa. Kirjotiin RFSU:lle kysymyksenkin palautesivun kautta, että mitä tämä tällainen voi olla.. Ohjeissahan lukee kuitenkin: "Mikäli tikussa näkyy kaksi värillistä viivaa, olet raskaana. Vaikka toinen viiva on hyvin heikko, se tarkoittaa, että olet raskaana. Jos et ole varma testituloksesta, tee testi uudelleen kahden päivän kuluttua, mieluiten ensimmäisestä aamuvirtsasta. Mikäli olet raskaana, ota yhteys lääkäriin, kätilöön tai gynekologiin. Heiltä saat ohjeita."
No joo...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:on vasemmalla puolella sitä vahvempaa, niin näen sen kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja Aadan äiti:Munkaan mielestä ei oo apteekin testiä voittanutta....eikä oo edes pahan hintanen!! SElkeet ruudut molemmille mahdollisille viivoille, eipä voi erehtyä.