Hermot menee! Tein RFSU-testin (kuva!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Julianna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Julianna

Uusi jäsen
23.05.2007
10
0
1
N. viikko sitten tein negatiivisen raskaustestin. Menkkoja ei vieläkään ole kuulunut (jos olisin raskaana, olisin jo n. 5:llä viikolla). Tein sitten RFSUn testin, ja n. vartin jälkeen tuli tällainen tulos, joka pysyi testiajan (joka siis 30 min). Tämän jälkeen tulos kuitenkin hävisi. Pahoittelen epäselvää kuvaa, en osannut ukon kameralla pahemmin zoomailla. Onko tuo nyt haamu, nega, vai näkeekö muut tuossa mitään? Paljaalla silmällä näin siis haaleahkon värillisen, joskin vähän suttuisen viivan.

[/img]http://i123.photobucket.com/albums/o312/anemturu/rfsu1.jpg

Mun muistin mukaan se viiva ei pitäis tulla ollenkaan noin lähelle... Noilla useamman haalean plussan olen tehnyt... Ja jos sitä pissiä on mennyt liikaa siihen tai et ole käyttänyt siinä purkkia, vaan suoraan pissinyt päälle niin tulee suttuinen tulos...

Se plussaviiva pitäis tulla noissa testeissä siihen valkoisen alueen keskelle, ei noin reunaan.

Mun käsittääkseni, jos tulee edes haamu, olet raskaana, mutta jos tulee nega, voit silti olla raskaana. Eli se raskaushormoonitaso vaan ei ole viellä noussu riittävästi näyttääksen kunnon positiivisen tuloksen, mnutta jotta tilis edes haamu, on sitä raskaushormoonia virtsassa oltava ja sitä ei ole yhtään, jos et ole raskaana.
Eli neuvolaan menisin testiin.
Sisko taisi olla viikolla 9, kun lopulta sai positiivisen testituloksen.

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiuni:
No sitä minä tässä hermoilenkin, että miksi tuo viiva on noin lähellä toista viivaa? Kun minustakin ohjeiden mukaan sen pitäisi tulla vähän reunempaan?? Mutta viiva siihen tuli, ja koko ajan pidin testiä tasaisella alustalla. Miten voikin olla näin epäselvä testi :/ !

Pissitkö siihen päälle vai käytitkö purkkia? Sori mikä kysymys :D :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja TheSimpsons:
No sitä minä tässä hermoilenkin, että miksi tuo viiva on noin lähellä toista viivaa? Kun minustakin ohjeiden mukaan sen pitäisi tulla vähän reunempaan?? Mutta viiva siihen tuli, ja koko ajan pidin testiä tasaisella alustalla. Miten voikin olla näin epäselvä testi :/ !

Pissitkö siihen päälle vai käytitkö purkkia? Sori mikä kysymys :D :xmas:

Ihan purkkia käytin, enkä antanut max-viivan ylittyä, kuten testissä luki. Ja pidin tikkua purkissa n. 5-6 sek. kuten testissä sanotaan.

Ok. Testaa jollain toisella testillä, sellaisella missä on 2 ikkunaa niin ei tarvitse arvailla mihin sen viivan pitäis tulla. Peukut pystyssä että saat toivomasi tuloksen :)

Tee uusi testi, käy apteekista hakemaan vaikka Apteekin oma sen pitäisi olla hyvin luotettava... onko sulla ne pissat vielä purkissa tallella? :whistle: :D Tai sitten uusi huomisaamuna. Nyt jos teet heti perään uuden testin uudesta pissasta, niin on varmaan niin laimea hormonipitoisuus uudessa näytteessä ettei mitään näy testissä...

Kyllähän tuo plussalta näyttää, mutta muakin hämää tuo kun viivat on niin lähellä toisiaan. Toivotaan parasta =)

Mun haamuni samalla testillä vertailun vuoksi :D . Mut kannattaa tehdä uus testi varmaankin...

648208.jpg

oon kans ite tehny tollasen liuska testin,erimerkkinen kyllä. ja mulle se toinen viiva tuli melkein tonne siniseen päähän. haepa apteekista äkkiä toinen testi ja tee se. apteekin raskaustesti on hyvä,helppolukuinen ja halpa.

Yhteistyössä