Hermot menee kun ei saa ihmisiä puhelimella kiinni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kyse on kunnan sivistystoimen johtajasta. Kouluasioita oon aikasemmin hoitanu hänen kanssaan ja nyt olisin kyselly oppisopimus mahdollisuutta.
Kaikki vaan venyy viikon kaks kun ihminen ei voi vastata puhelimeen.
Keskuksesta tulee kommenttia soita parin tunnin päästä tai huomenna.
Nyt jätin soittopyynnön mut sano et soita maanantaina uudestaan jos ei tänään soita takaisin ARGH. En halua odottaa maanantaihin!
Se hyvä puoli asiassa että kyseinen henkilö vaihtuu vuodenvaihteessa..

Meillä on kunnassa puolet johtoportaasta sikainfluenssassa ja aikamoinen härpäkkä päällä kun jaetaan töitten tekemistä vaikka kenen kesken. Töissä olevat ovat helisemässä ja todella vaikeasti tavoitettavissa tämän tilanteen vuoksi. Voisko teillä olla jotain tämmöistä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on kunnassa puolet johtoportaasta sikainfluenssassa ja aikamoinen härpäkkä päällä kun jaetaan töitten tekemistä vaikka kenen kesken. Töissä olevat ovat helisemässä ja todella vaikeasti tavoitettavissa tämän tilanteen vuoksi. Voisko teillä olla jotain tämmöistä?

Ei siis ole kyse tästä päivästä pelkästään. Hoidin jo vuosi sitten eskarilaisen kuljetus asioita kyseisen ihmisen kanssa. Tänä syksynä kyläkoulun eskariasioita ja AINA saan soittaa sen viikon (monena päivänä eri aikoihin) ennenkuin saan kiinni. Ja kännykkään on turha soittaa kun ei tiedä sit asioista mitään jos ei ole toimistolla. Mutta sekin että noista soittopyynnöistäkään ei ole mitään apua.

Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
Mjaa, mä luulin et sä puhuit musta. :whistle:
Kun kaverit sanoo aina et kun sulla on puhelin, niin käytä sitä! :laugh:

Juu on mulla yks kaverikin joka vastaa puhelimeen aina joskus ei läheskään aina. Väliin ärsyttää sekin jos oikeasti jotain asiaa ois.

Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Sillä voi olla töitä jota tekee eikä jouda vastaamaan just sinun puheluihin.

Siis ymmärrän tämän satunnaisesti mutta ei se voi olla joka kerta sama juttu. Ja esim sähköposteihinkaan ei vastaa ei mulle eikä muille. Kyllä tuossa asemassa oleva ihminen pitää jotain kautta saada kiinni. Ps kunnanjohtajan sai huomattavasti helpommin kiinni ja sen jälkeen alkoi sivistystoimen johtajakin vastaamaan sähköposteihin ym.

Yhteistyössä