Hermot kireällä :(

^ Tuo mulla onkin mielessä. Testi oli luettavissa 30min. testaamisen jälkeen, 10minuutissa näkyi sitten viivaa myös siinä oikeassa paikassa... Jännittää siksi että koskaan ei aiemmin ole ollut vastaavaa, aina on ollut pelkästään yksi selkeä viiva eikä missään muualla mitään punertavaa tai muutakaan väriä...

:) Voi kun olisi plussa!!! Mulla oli samanlaisia haamuviivoja omissa testeissä ( tein vähä useamman heti kerralla :D) ja sitte vielä illalla tein digitestin joka oli positiivinen! :)

Tuo viiva onkin tosiaan tuolla muovin kohdalla. Katsoin nyt tarkemmin.
Testaa huomenna uudestaa vaikka apteekin testillä niin on ainakin luotettavampi.
Kyllä mulla ne haamut on tullu ihan siihen mihin on pitänykkin.

[QUOTE="vilma";25359995]Tuo viiva onkin tosiaan tuolla muovin kohdalla. Katsoin nyt tarkemmin.
Testaa huomenna uudestaa vaikka apteekin testillä niin on ainakin luotettavampi.
Kyllä mulla ne haamut on tullu ihan siihen mihin on pitänykkin.[/QUOTE]

Juu, pitänee ostaa samalla kun käyn hakemassa antibiootit...

En halua onnitella ettet turhaan pety, muidenkin kannattais rauhottua.

Sanoit että oot unohtanu koko vauvaprojektin, usein se jo riittääkin; alitajunnassa sitä koko ajan haluaa ja "tekee" sitä vauvaa, ja silloin ei ainakaan onnistu. Hyvä jos on nyt napsahtanu =)

Meillä oli yritystä takana 2v, kunnes sanoin miehelle et haen pillerit etten halua koko lasta enää. Että minua ei ole tehty äidiksi. Soitin ehkäsynlaan, sain kuukauden päähän ajan, koko se aika käytettiin kumia mutta kerran humalassa se unohtu. Menin ehkäsynlaan ja sain pillerireseptin. odottelin että menkat alkaa, ihan innolla ja niitä ei kuulunut. Soitin ehkäsynlaan uudestaan että mun menkat on taas sekasin, ettei ne ala ollenkaan ja et kuinka mä nyt nää pillerit alotan, niin se sano et käyppä kuitenkin varuiks raskaustestissä, laitto lähetteen, että jos on nega niin saa lääkäri miettiä. Ei tarvinnu lääkäriin mennä, siitä menkattomuudesta. Tuolla tuo kuukauden ikäinen "vahinkovauva" nyt köllii <3 =)

Meillä siis autto toi koko projektista luopuminen, ja turha hössötys asiasta.

kahdella tutulla on näynyt myös näin. Toisella vaan kerkis adoptiolapsi oleen 2vkoa kotona! Että panikointi ja yritys vallan nyt pois.

Huhhui miten alkoi jännittää..peukut on pystyssä aamua varten! Näin tuossakin testissä sen toisenkin viivan mut ei ehkä ihan oikeassa paikassa : /
Testaathan ennen kasia, mie en muuten ehdi näkemään mitä tuli :)

Mä muistan, et sillo kun raskaus oli alkanut (olisko kiinnittymisen aikaan..) tunsin aivan selvästi, että jotain minussa tapahtui ja jotenkin tajusin olevani raskaana.. Makasin sängyssäni yöllä ja tunsin kihelmöivän lämmön sisälläni. Se oli aivan ainutlaatuinen tunne!

Kun parin viikon päästä tein raskaustestin, tiesin sen olevan plussan, vaikka senkin tein silloin ensimmäisen kerran elämässäni.

Mä niin toivon, et ap oolis saanu plussan testiin. Pelottaa vaan ku ei oo jo hehkuttamassa. Ehkä typerää täällä pelätä toisen puolesta, mutta sitä niin toivois toiselle kaikkea hyvää.

Yhteistyössä