Hermot kireällä :(

IIIK! Mä innostuin, mutta älä sä vielä :) Ettei nimittäin oo sellainen väärä positiivinen, roskishaamu joka ei oo oikea plussa? Malta vähintään huomiseen ja testaa uudestaan! =)

Meilläkin oli tasan kerta seksiä siinä kuussa kun tärppäsi :D

Apua! Eihän mulle voi näin käydä :D Yhesti vaan harrastettiin seksiä tässä kuussa, ja yritystä takana 3vuotta! En voi uskoa tätä...Mulla on ihan kauheen oksettava olo, ja mahassa tuntuu menkkaoireita välillä...

Meillä oli miehen kans aikamoinen yrittäminen esikoisen suhteen, meni monta vuotta... mutta toinen tärppäsi kerrasta, tasan yksi petikerta kierron aikana enkä edes tiennyt silloin ovuloivani...nyt rv16+3 :)
uskon todella että sinulle on saattanut käydä yhtä hyvä tuuri :)

Ja tuosta sun testistä, tein niitä kaksi raskauden alussa, digitestit näytti plussaa mutta nuo samat hailua viivaa vaikka raskaus oli jo pitkälläkin... joten suosittelen digitestiä...
Tsemppiä :)

En halua onnitella ettet turhaan pety, muidenkin kannattais rauhottua.

Sanoit että oot unohtanu koko vauvaprojektin, usein se jo riittääkin; alitajunnassa sitä koko ajan haluaa ja "tekee" sitä vauvaa, ja silloin ei ainakaan onnistu. Hyvä jos on nyt napsahtanu =)

Meillä oli yritystä takana 2v, kunnes sanoin miehelle et haen pillerit etten halua koko lasta enää. Että minua ei ole tehty äidiksi. Soitin ehkäsynlaan, sain kuukauden päähän ajan, koko se aika käytettiin kumia mutta kerran humalassa se unohtu. Menin ehkäsynlaan ja sain pillerireseptin. odottelin että menkat alkaa, ihan innolla ja niitä ei kuulunut. Soitin ehkäsynlaan uudestaan että mun menkat on taas sekasin, ettei ne ala ollenkaan ja et kuinka mä nyt nää pillerit alotan, niin se sano et käyppä kuitenkin varuiks raskaustestissä, laitto lähetteen, että jos on nega niin saa lääkäri miettiä. Ei tarvinnu lääkäriin mennä, siitä menkattomuudesta. Tuolla tuo kuukauden ikäinen "vahinkovauva" nyt köllii <3 =)

Meillä siis autto toi koko projektista luopuminen, ja turha hössötys asiasta.

Tästä aiheesta vielä... Jos nyt käviskin niin että tuo testi pitäis paikkaansa ja olisin raskaana, niin onko menkkaoireet ihan normaaleja? Nippailee alavatsasta siihen malliin että vois olla menkat alkamassa. Ja välillä tuntuu niinkuin olis alkanutkin joku vuoto, mutta sitten kun tarkistan niin ei olekaan :|

tajusin että mun alavatsassa on ollut pari kertaa outo tunne, ei ole ollut normaalia kipua, vaan sellaista kihelmöivää hyvänolontunnetta. Ikinä en ole kokenut vastaavaa :| Mutta tosiaan harrastettiin seksiä tasan kerran tässä kierrossa, eli en usko että olis voinut ihme tapahtua kun ei ole aiemminkaan onnistunut...

mulla vei reilut 5v ja sitten riitti tasan se yks kerta...Että testiä kehiin jos yhtää epäilyttää.

Tästä aiheesta vielä... Jos nyt käviskin niin että tuo testi pitäis paikkaansa ja olisin raskaana, niin onko menkkaoireet ihan normaaleja? Nippailee alavatsasta siihen malliin että vois olla menkat alkamassa. Ja välillä tuntuu niinkuin olis alkanutkin joku vuoto, mutta sitten kun tarkistan niin ei olekaan :|

juu on noi oireet asiaan kuuluvia. mullakin oli alussa menkkaolo vaikkei niitä tullutkaan.

Hei, nyt jarrua. Toi värillinen viiva muoviliuskan vieressä ei ole plussaviiva, plussa tulee siihen toisen viivan viereen, siis selvästi lähemmäksi. Ja kun testiajan jälkeen ilmestyy viivoja, niin ne ei merkkaa noissa testeissä yhtään mitään.

En missään nimessä vielä onnittelisi. Väri pakkaantuu tohon muovin kohdalle, eikä se ole plussa!! Katso nyt ohjeesta mihin viiva tulee. Eikä se ainakaan siirry yhtään mihinkään se plussaviiva jos se on kerran muodostunut.

Mulla kahdesta nuorimmaisesta lapsesta (tai toinen nyt on vielä mahassa) saatu just samanlainen haamuviiva! Samalla testillä!
Melkein uskoltaisin onnitella! :D
Ja tässä viimesimmässä varmuus raskaudesta tuli, kun mittasin lämmöt ja ne oli koholla. ;) Tuo lämpöjen nousu on ollu mulle varma merkki.

Niin ja se kerta riittää. ;) nimim. kokemusta löytyy

Yhteistyössä