Hermot kireällä :(

On varmaan vuosisadan menkat alkamassa ku oon ollu jo muutaman päivän niin pinna kireellä ku olla ja voi... Itku on myös herkässä, itkin eilen jopa sen takia että idols alkoi :snotty: Ja ihan kumma juttu, mun on tehny mieli lipaista yhtä kukkaa (Joku havujuttu joka on kuorrutettu jollain valkosella). Outo mielihalu, enkä oo ees raskaana :headwall:
Mun mahassa möyrii ja jalat on kipeet. Todella kipeet, jopa peppulihakset on kipeet! (ei iskias)
Pää on aivan tukossa, aivastuttaa ja väsyttää ihan hulluna... Kuumeinen olo, muttei oo kuumetta.
Ihan turvonnu olo... Hemmetti alkais ne menkat niin loppuis tää PMS! :mad:
 
Kyllä vähän kuullostaa raskaudenkin mahdollisuudelta. Tuli vain tuosta itkuisuudesta ja vielä enemmän oudoista mielihaluista mieleen.

Vai tuleeko menkkojen alla useinkin halua nuoleskellä outouksia?
 
Eipä oo ennen ollut moisia mielihaluja :D Siks ajattelinki että on tulossa vuosisadan kamalimmat menkat :D Odottelis tässä muutaman päivän jos ei ala kuukautiset nin voishan sitä testailla :) Vaikka uskon kyllä että viimestään huomenna alkaa kun niin monesti ennen menkkoja on mielialan vaihteluja.
 
"zzz"
Lämpö nousee (olettaen että ovuloitu) ennen kuukautisia (mutta myös alkuraskaudesta). Ei voi siitäkään paljoa päätellä. Jos menee kuumeeksi, niin osan oireista voi varmaan laittaa kipeilyn piikkiin.
 
tajusin että mun alavatsassa on ollut pari kertaa outo tunne, ei ole ollut normaalia kipua, vaan sellaista kihelmöivää hyvänolontunnetta. Ikinä en ole kokenut vastaavaa :| Mutta tosiaan harrastettiin seksiä tasan kerran tässä kierrossa, eli en usko että olis voinut ihme tapahtua kun ei ole aiemminkaan onnistunut...
 
"zzz"
Kihelmöivä hyvänolontunne on kaukana kivusta? En ole koskaan kuullutkaan moisesta, siis ensin mainitusta, mutten myöskään "kasvien lipomis-halusta". Joskus mieli tekee temppuja, kun niin kovasti toivoo. Ettet sitten ihan tipahda alas...
 
En ole ajatellut koko raskautumistoivetta lainkaan, vasta tänään aloin miettimään että oonko nyt seonnut vai onko ihan normi PMS:ää vai mitä muuta. Mutta sen näkee sitten. En mä enää jaksa edes pettyä, jos jotain tapahtuu niin sitten tapahtuu. Jos ei niin sitten ei.
 
"vieras"

Yhteistyössä