Hermostumislakko

• Viestiketjun aloittaja "poks"
  • Ensimmäinen viesti
"poks"
Aloitin tänään. Vaikeaa on, mutta aion onnistua. Ipanat saavat olla miten riiviöitä tahansa, mutta yritän olla polttamatta päreeni. Toivottavasti keksin äkkiä fiksumpia toimintatapoja niihin tiukimpiin tilanteisiin. Harjoituksen määräaika 1kk, siinä ajassa varmaan syntyy jo tuloksiakin.

Saa pitää peukkuja pystyssä mulle! :)

"poks"
Eilinen ei olut äitiyteni paras päivä. Meinasin ensinnä kysyä täältä, että miten ihmeessä muut tunnistavat sen hetken ennen poksahdusta, kun kannattaa alkaa laskea kymmeneentuhanteen. Multa se menee turhan usein ohitse ja taas rytisee. Sitten päätin, että minähän selviän, kun olen ennenkin pärjännyt ja selvisinkin ekoista koetuksista. Ajattelin kokeilla, josko tämä todella on yksi niitä asioita, joihin pystyy vaikuttamaan pelkällä päättäväisyydellä. Mitään pinnanpidennyslaastareita kun ei ole, tupakkalakkoon sentään olisi lääkkeellistä apua.

Mä ainakin olen huomannut, että jos sallii itselleen hiiltymisen, siitä tulee todella nopeasti automaattinen reagointitapa joka on koko ajan herkemmässä. Mutta katsotaan tosiaan kuukausi, vieläkö sitä on järjissään. Ties miten paljon kaikkea kivaa tästä vielä seuraa :)

"poks"
Oli pakko tulla katsomaan, minä päivänä tämän aloitin. Vaivaiset 18 päivää vasta. :| Olen ehtinyt hiiltyäkin siinä ajassa, mutta huomattavan harvoin verraten lähtötilanteeseen. Kyllä tämä tästä siis.

Mitäs muille kuuluu, unohtunut koko juttu, vai ollaanko siellä vielä mukana? :)

Yhteistyössä