Hermoratahieronta, vyöhyketerapia, akupunktio, vitamiinit yms.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hopottitar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hopottitar

Jäsen
20.03.2008
141
0
16
Onko kokemuksia? Itse olen menossa hermoratahierojalle kesällä ja tuo akupunktio myös kiehtoo. Onko näistä apu tai jotain tukea hoitoihin?
Mitä vitamiineja popsitte lisukkeiksi? Täällä menee MultiVita Plus, hoitojen aikana myös E-vitamiini. Ostin myös erillisiä Foolihappo tabuja, mutta huomasin, että tuo MultiVita Plus sisältää Foolihappoa enemmän kuin ne Foolihappo tabletit.

Vyöhyketerapiasta on saanut pari tietämääni ihmistä apua lapsettomuuteen... Mutta sehän on vähän veteen piirretty viiva, että mikä asiaa sitten loppupeleissä auttoi. Hoidot, vitamiinit, luonto? Itse en ole kokeillut em. juttuja tähän tarkoitukseen.

Kävin vyöhyketerapiassa jonkun aikaa kuukautiskipujen takia (endometrioosi) ja oli puhetta hänen kanssaan myös vauvahaaveesta.

En tiedä kuinka paljon raskautumiseen vaikutti, mutta jokunen kuukausi viimeisen hoidon jälkeen (kolmessa taisin käydä kuukauden välein) plussa tuli yli 5v yrityksen jälkeen. Olin myös samassa kierrossa ensimmäistä kertaa syönyt foolihappoa suht säännöllisesti.

Tosiaankin mahdoton sanoa missä se taika piili :D

Vaikeahan se on sanoa, mikä lopultakin mihinkin vaikuttaa.

Itse kävin vuoden verran vyöhyketerapiassa kahden koeputkihoidon jälkeen, seuraavasta sitten tärppäsi. Minusta tuntuu kyllä vähän, että mun vyöhyketerapeutista tuli mulle 'terapeutti', jolle purin lapsettomuutta. Lieneekö se sitten auttanut, en tiedä. Itse ajattelen, että sillä oli joku vaikutus.